000 02847nam a22003257a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20240610105933.0
008 240610s2020 mp ||||| b||| 00| 0 mon d
020 _a9789919203023
_q(Зөөлөн хавтастай)
040 _aMN-UlMNUE
_bMON
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
082 2 _221
_a370
_bТ587 2020
100 0 _aТөмөр-Очир, С.
_eЗохиогч
_9727
245 1 0 _aДэлхийн боловсролын харьцуулсан судалгаа :
_b( АНУ, Их Британи, Герман, Франц, Япон, ОХУ, Финлянд, Монголын жишээн дээр) /
_cЗохиогч: С. Төмөр-Очир ; Редактор: Б. Жадамба.
264 2 _aУлаанбаатар
_bЗасгийн газрын хэвлэх үйлдвэрт хэвлэв
_c2020
300 _a290 хуудастай :
_c25 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
504 _aНом зүй (хуудас 280-281)
505 0 _tСургуулийн тогтолцоо --
_tСургуулийн боловсрол --
_tСургуулийн хүмүүжил --
_tСургалт хүмүүжлийн шинэчлэл --
_tОлон соёлт хүмүүжил --
520 _aМонголыг Монголоор нь хөгжүүлэх Монгол хүн бэлтгэдэг боловсрол хараахан хөлөө олж чадаагүй байгаа энэ цаг үед дэлхийд боловсролын хөгжлөөрөө харьцангуй тэргүүлж яваа улс орнуудын болон өөрийн орны боловсролын хүрээний сургуулийн тогтолцоо, сургуулийн боловсрол, сургуулийн хүмүүжил, сургалт, хүмүүжлийн шинэчлэл, олон соёлт хүмүүжил зэрэг асуудалтай холбоотой хэсгүүдийн туршлага сургамжийг харьцуулан судалж олны хүртээл болгож байгаад энэхүү бүтээлийн үнэ цэнэ оршиж байна.
546 _aМонгол
_bАнгли
700 0 _aЖадамба, Б.
_eРедактор
_9837
710 2 _bХангай дээд сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
_96094
710 2 _bОберлин их сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
_96095
880 1 0 _6245-01/(N
_aDėlkhiĭn bolovsrolyn kharʹtsuulsan sudalgaa :
_b(ANU, Ikh Britani, Germani, Frants, i︠a︡pon, OKHU, Finli︠a︡nd, Mongolyn zhishėėn dėėr) /
_cZokhiogch: S. Tȯmȯr-Ochir ; Redakotor: B. Zhadamba.
880 1 _6264-02/(N
_aUlaanbaatar khot
_bZasgiĭn gazryn khėvlėkh u̇ĭldvėr
_c2020
942 _2ddc
_cBK
999 _c106797
_d106797