000 | 02847nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20240610105933.0 | ||
008 | 240610s2020 mp ||||| b||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789919203023 _q(Зөөлөн хавтастай) |
||
040 |
_aMN-UlMNUE _bMON _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
082 | 2 |
_221 _a370 _bТ587 2020 |
|
100 | 0 |
_aТөмөр-Очир, С. _eЗохиогч _9727 |
|
245 | 1 | 0 |
_aДэлхийн боловсролын харьцуулсан судалгаа : _b( АНУ, Их Британи, Герман, Франц, Япон, ОХУ, Финлянд, Монголын жишээн дээр) / _cЗохиогч: С. Төмөр-Очир ; Редактор: Б. Жадамба. |
264 | 2 |
_aУлаанбаатар _bЗасгийн газрын хэвлэх үйлдвэрт хэвлэв _c2020 |
|
300 |
_a290 хуудастай : _c25 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
504 | _aНом зүй (хуудас 280-281) | ||
505 | 0 |
_tСургуулийн тогтолцоо -- _tСургуулийн боловсрол -- _tСургуулийн хүмүүжил -- _tСургалт хүмүүжлийн шинэчлэл -- _tОлон соёлт хүмүүжил -- |
|
520 | _aМонголыг Монголоор нь хөгжүүлэх Монгол хүн бэлтгэдэг боловсрол хараахан хөлөө олж чадаагүй байгаа энэ цаг үед дэлхийд боловсролын хөгжлөөрөө харьцангуй тэргүүлж яваа улс орнуудын болон өөрийн орны боловсролын хүрээний сургуулийн тогтолцоо, сургуулийн боловсрол, сургуулийн хүмүүжил, сургалт, хүмүүжлийн шинэчлэл, олон соёлт хүмүүжил зэрэг асуудалтай холбоотой хэсгүүдийн туршлага сургамжийг харьцуулан судалж олны хүртээл болгож байгаад энэхүү бүтээлийн үнэ цэнэ оршиж байна. | ||
546 |
_aМонгол _bАнгли |
||
700 | 0 |
_aЖадамба, Б. _eРедактор _9837 |
|
710 | 2 |
_bХангай дээд сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага _96094 |
|
710 | 2 |
_bОберлин их сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага _96095 |
|
880 | 1 | 0 |
_6245-01/(N _aDėlkhiĭn bolovsrolyn kharʹtsuulsan sudalgaa : _b(ANU, Ikh Britani, Germani, Frants, i︠a︡pon, OKHU, Finli︠a︡nd, Mongolyn zhishėėn dėėr) / _cZokhiogch: S. Tȯmȯr-Ochir ; Redakotor: B. Zhadamba. |
880 | 1 |
_6264-02/(N _aUlaanbaatar khot _bZasgiĭn gazryn khėvlėkh u̇ĭldvėr _c2020 |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c106797 _d106797 |