000 05069nam a22003377a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20241022111732.0
008 211026s2024 mp ad||| b||| 00| 0 mon d
020 _a9789919256876
_c30000
040 _aMN-UlMNUE
_bMON
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
082 _221
_a494.23'071
_bЭ739 2024
100 0 _aЭрдэнэсан, Дашдамбын
_eЗохиогч
_96637
245 1 0 _aМонгол хэл заах арга /
_cЗохиогч: Д. Эрдэнэсан ; Редактор: Ц. Оюун, А. Цог-Очир
264 1 _aУлаанбаатар хот :
_bСоёмбо принтинг ХХК
_c2021.
300 _a300 хуудастай :
_bХүснэгттэй, зурагтай, схемтэй ;
_c25 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bnc
338 _2rdacarrier
_avolume
_bn
500 _aМУБИС-ийн 70 жилийн ойд зориулав
504 _aНомзүй (хуудас 295-300)
505 0 _t Монгол хэл заах аргын хөгжлийн түүхэн товч тойм -- Монгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийн хөгжил хувьсал -- Заах аргач эрдэмтдийн бүтээл туурвилын тойм -- Багш нарын арга туршлага
_tМонгол хэлний сургалтын хөтөлбөр, Сургалтын хөтөлбөрийн тухай үндсэн ойлголт, Сургалтын хөтөлбөрийн бүрэлдэхүүн хэсгүүд --
_tСуралцагчийн оролцоонд суурилсан сургалтын арга зүй --
_tМонгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийг шинэчлэх чиг хандлага --
_tУнших, бичих, сонсох ярих чадвар. Унших чадвар -- Бичих чадвар -- Сонсох, Ярих чадвар -- Монгол хэлний хэл зүйн хэрэглээ --
_tМонгол хэлний хичээлийн үнэлгээ -- Үнэлгээний тухай үндсэн ойлголт -- Суралцахуйн зорилт ба үнэлгээний хамаарал
520 _a“Монгол хэлний сургалтын арга зүй” хичээлийн үндсэн сурах бичиг болох “Монгол хэл заах арга” номыг багш бэлтгэдэг их дээд сургуулийн монгол хэл, уран зохиолын багшийн ангид суралцаж буй оюутан, ЕБС - ийн монгол хэл, уран зохиолын багш, мэргэжлийн судлаачдад зориулан “Монгол хэл заах арга” номын анхны хэвлэлийг бэлтгэлээ. Монгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийн судлагдахуунд суурилсан агуулгаас хэрэглээнд суурилан шинэчилсэн агуулга, арга зүйн өөрчлөлтийг үндэс болгон боловсруулсан хичээлийн хөтөлбөрт баримжаалан сурах бичгийн агуулгыг сонгосон болно. Уг сурах бичиг нь “Удиртгал”, Нэг. “Монгол хэл заах аргын хөгжлийн түүхэн товч тойм”, Хоёр. “Монгол хэлний сургалтын хөтөлбор”, Гурав. “Унших. бичнх, сонсох - ярих чадвар”, Дөрөв. “Монгол хэлний хичээлийн үнэлгээ”, "Хавсралт. Ном зүй гэсэн хэсгээс бүрдэнэ. Монгол хэлний сургалтын агуулга, арга зүйг боловсронгуй болгох, монгол хэлний хичээлээр суралцагчийн бүтээлчээр сэтгэн бодох, эргэцүүлэн тунгаан бодох чадварыг хөгжүүлэх, эх хэлээ хэрэглэх. нийгмийн харилцааны янз бүрийн орчинд аман болон бичгийн хэлээр харилцах чадварыг дээшлүүлэх, суралцагчийн төлөвшил хандлагыг дэмжихэд уг номын зорилго оршино. Их дээд сургуулийн оюутан, суурь ба бүрэн дунд боловсролын монгол хэлний багш судлаачдад зориулав /
546 _aмонгол
_b(кирилл)
650 4 _aХэл шинжлэл
_xМонгол хэл заах арга
_96638
700 0 _aЭрдэнэсан, Д.
_eЗохиогч
_91030
700 0 _aОюун, Ц.
_eРедактор
700 0 _aЦог-Очир Ц.
_eРедактор
_96639
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bНийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
942 _2ddc
_cBK
999 _c107069
_d107069