000 | 05069nam a22003377a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20241022111732.0 | ||
008 | 211026s2024 mp ad||| b||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789919256876 _c30000 |
||
040 |
_aMN-UlMNUE _bMON _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a494.23'071 _bЭ739 2024 |
||
100 | 0 |
_aЭрдэнэсан, Дашдамбын _eЗохиогч _96637 |
|
245 | 1 | 0 |
_aМонгол хэл заах арга / _cЗохиогч: Д. Эрдэнэсан ; Редактор: Ц. Оюун, А. Цог-Очир |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар хот : _bСоёмбо принтинг ХХК _c2021. |
|
300 |
_a300 хуудастай : _bХүснэгттэй, зурагтай, схемтэй ; _c25 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bnc |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bn |
||
500 | _aМУБИС-ийн 70 жилийн ойд зориулав | ||
504 | _aНомзүй (хуудас 295-300) | ||
505 | 0 |
_t Монгол хэл заах аргын хөгжлийн түүхэн товч тойм -- Монгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийн хөгжил хувьсал -- Заах аргач эрдэмтдийн бүтээл туурвилын тойм -- Багш нарын арга туршлага
_tМонгол хэлний сургалтын хөтөлбөр, Сургалтын хөтөлбөрийн тухай үндсэн ойлголт, Сургалтын хөтөлбөрийн бүрэлдэхүүн хэсгүүд -- _tСуралцагчийн оролцоонд суурилсан сургалтын арга зүй -- _tМонгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийг шинэчлэх чиг хандлага -- _tУнших, бичих, сонсох ярих чадвар. Унших чадвар -- Бичих чадвар -- Сонсох, Ярих чадвар -- Монгол хэлний хэл зүйн хэрэглээ -- _tМонгол хэлний хичээлийн үнэлгээ -- Үнэлгээний тухай үндсэн ойлголт -- Суралцахуйн зорилт ба үнэлгээний хамаарал |
|
520 | _a“Монгол хэлний сургалтын арга зүй” хичээлийн үндсэн сурах бичиг болох “Монгол хэл заах арга” номыг багш бэлтгэдэг их дээд сургуулийн монгол хэл, уран зохиолын багшийн ангид суралцаж буй оюутан, ЕБС - ийн монгол хэл, уран зохиолын багш, мэргэжлийн судлаачдад зориулан “Монгол хэл заах арга” номын анхны хэвлэлийг бэлтгэлээ. Монгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийн судлагдахуунд суурилсан агуулгаас хэрэглээнд суурилан шинэчилсэн агуулга, арга зүйн өөрчлөлтийг үндэс болгон боловсруулсан хичээлийн хөтөлбөрт баримжаалан сурах бичгийн агуулгыг сонгосон болно. Уг сурах бичиг нь “Удиртгал”, Нэг. “Монгол хэл заах аргын хөгжлийн түүхэн товч тойм”, Хоёр. “Монгол хэлний сургалтын хөтөлбор”, Гурав. “Унших. бичнх, сонсох - ярих чадвар”, Дөрөв. “Монгол хэлний хичээлийн үнэлгээ”, "Хавсралт. Ном зүй гэсэн хэсгээс бүрдэнэ. Монгол хэлний сургалтын агуулга, арга зүйг боловсронгуй болгох, монгол хэлний хичээлээр суралцагчийн бүтээлчээр сэтгэн бодох, эргэцүүлэн тунгаан бодох чадварыг хөгжүүлэх, эх хэлээ хэрэглэх. нийгмийн харилцааны янз бүрийн орчинд аман болон бичгийн хэлээр харилцах чадварыг дээшлүүлэх, суралцагчийн төлөвшил хандлагыг дэмжихэд уг номын зорилго оршино. Их дээд сургуулийн оюутан, суурь ба бүрэн дунд боловсролын монгол хэлний багш судлаачдад зориулав / | ||
546 |
_aмонгол _b(кирилл) |
||
650 | 4 |
_aХэл шинжлэл _xМонгол хэл заах арга _96638 |
|
700 | 0 |
_aЭрдэнэсан, Д. _eЗохиогч _91030 |
|
700 | 0 |
_aОюун, Ц. _eРедактор |
|
700 | 0 |
_aЦог-Очир Ц. _eРедактор _96639 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bНийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c107069 _d107069 |