000 | 02501nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20241105181151.0 | ||
008 | 241105s2024 mp a|||| b||| 00| 0 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 1 | _aMON | |
072 | _aF01110101 | ||
082 |
_221 _a372.1 _bH22 2024 |
||
100 | 1 |
_aHangai=Хангай _eЗохиогч _96877 |
|
245 | 1 | 0 |
_aСургуулийн өмнөх боловсролын багшийн хөгжлийг судалсан нь: Монгол улс болон БНХАУ-ын жишээн дээр : _bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / _cСудлаач: Hangai=Хангай ; Удирдагч: М. Дэлгэржав, Х. Тамир ; Шүүмжлэгч: О. Пүрэв, С. Уянга |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2024. |
|
300 |
_a160 хуудастай _bзурагтай, хүснэгттэй, графиктай, 12x12 CD-тэй _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 | 0 |
_aДиссертаци _bДоктор (Ph.D) _cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _d2024 |
|
504 | _aНом зүйтэй (хуудас142-147) | ||
505 | 0 |
_tБагшийн хөгжлийн талаарх онол, үзэл баримтлал -- _tМонгол улс, БНХАУ-ын сургуулийн өмнөх боловсролын багшийн хөгжлийн харьцуулсан судалгаа -- _tБНХАУ-ын сургуулийн өмнөх боловсролын багшийн хөгжлийн судалгаа |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
700 | 0 |
_aДэлгэржав, М. _eУдирдагч |
|
700 | 0 |
_aТамир, Х. _eУдирдагч _93161 |
|
700 | 0 |
_aПүрэв,О. _eШүүмжлэгч _96878 |
|
700 | 0 |
_aУянга, С. _eШүүмжлэгч _96874 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bБоловсрол Судлалын Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EYaijNli06hMp1EP3m_t0HABq24m1iTMDIL8d5Mc-l4srA?e=e5wCr9 | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c107204 _d107204 |