000 02501nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20241105181151.0
008 241105s2024 mp a|||| b||| 00| 0 mon d
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 1 _aMON
072 _aF01110101
082 _221
_a372.1
_bH22 2024
100 1 _aHangai=Хангай
_eЗохиогч
_96877
245 1 0 _aСургуулийн өмнөх боловсролын багшийн хөгжлийг судалсан нь: Монгол улс болон БНХАУ-ын жишээн дээр :
_bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /
_cСудлаач: Hangai=Хангай ; Удирдагч: М. Дэлгэржав, Х. Тамир ; Шүүмжлэгч: О. Пүрэв, С. Уянга
264 1 _aУлаанбаатар :
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2024.
300 _a160 хуудастай
_bзурагтай, хүснэгттэй, графиктай, 12x12 CD-тэй
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 0 _aДиссертаци
_bДоктор (Ph.D)
_cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_d2024
504 _aНом зүйтэй (хуудас142-147)
505 0 _tБагшийн хөгжлийн талаарх онол, үзэл баримтлал --
_tМонгол улс, БНХАУ-ын сургуулийн өмнөх боловсролын багшийн хөгжлийн харьцуулсан судалгаа --
_tБНХАУ-ын сургуулийн өмнөх боловсролын багшийн хөгжлийн судалгаа
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
700 0 _aДэлгэржав, М.
_eУдирдагч
700 0 _aТамир, Х.
_eУдирдагч
_93161
700 0 _aПүрэв,О.
_eШүүмжлэгч
_96878
700 0 _aУянга, С.
_eШүүмжлэгч
_96874
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bБоловсрол Судлалын Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EYaijNli06hMp1EP3m_t0HABq24m1iTMDIL8d5Mc-l4srA?e=e5wCr9
942 _2ddc
_cDIS
999 _c107204
_d107204