000 02570nam a22003377a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20241113113642.0
008 241113s2024 mp a|||| b||| 00| 0 mon d
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 1 _aMON
072 _aF011101102
082 _221
_a378.155
_bЦ26 2024
100 0 _aЦацрал, Ц.
_eЗохиогч
_96945
245 1 0 _aДээд боловсролын сургалтын хөтөлбөрийн чанарын дотоод баталгаажуулалтад талуудын оролцооны өнөөгийн байдлын судалгаа: Ажил олгогч, төгсөгчдийн жишээн дээр :
_bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /
_cСудлаач: Ц. Цацрал ; Удирдагч: Б. Жадамба ; Шүүмжлэгч: Д. Цэндсүрэн, С. Санжаабадам
264 1 _aУлаанбаатар :
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2024.
300 _a133 хуудастай
_bзурагтай, хүснэгттэй, газрын зурагтай, 12x12 CD-тэй
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _aДиссертаци
_bДоктор (Ph.D)
_cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_d2024
504 _aНом зүйтэй (хуудас125-133)
505 0 _tДээд боловсролын сургалтын хөтөлбөрийн чанарын дотоод баталгаажуулалтын онол, арга зүйн үндэс --
_tСургалтын хөтөлбөрийн чанарын баталгаажуулалтад талуудын оролцооны өнөөгийн байдлын судалгаа
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
700 0 _aЖадамба, Б.
_eУдирдагч
_9837
700 0 _aЦэдэвсүрэн, Д.
_eШүүмжлэгч
_91022
700 0 _aСанжаабадам, С.
_eШүүмжлэгч
_96946
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bБоловсрол Судлалын Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EfxIobbqRTZIkZRWRnq_wpIBaf73pFs93H9I2W_Vx_uqcQ?e=YYlm76
942 _2ddc
_cDIS
999 _c107245
_d107245