000 | 02570nam a22003377a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20241113113642.0 | ||
008 | 241113s2024 mp a|||| b||| 00| 0 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 1 | _aMON | |
072 | _aF011101102 | ||
082 |
_221 _a378.155 _bЦ26 2024 |
||
100 | 0 |
_aЦацрал, Ц. _eЗохиогч _96945 |
|
245 | 1 | 0 |
_aДээд боловсролын сургалтын хөтөлбөрийн чанарын дотоод баталгаажуулалтад талуудын оролцооны өнөөгийн байдлын судалгаа: Ажил олгогч, төгсөгчдийн жишээн дээр : _bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / _cСудлаач: Ц. Цацрал ; Удирдагч: Б. Жадамба ; Шүүмжлэгч: Д. Цэндсүрэн, С. Санжаабадам |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2024. |
|
300 |
_a133 хуудастай _bзурагтай, хүснэгттэй, газрын зурагтай, 12x12 CD-тэй _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aДиссертаци _bДоктор (Ph.D) _cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _d2024 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас125-133) | ||
505 | 0 |
_tДээд боловсролын сургалтын хөтөлбөрийн чанарын дотоод баталгаажуулалтын онол, арга зүйн үндэс -- _tСургалтын хөтөлбөрийн чанарын баталгаажуулалтад талуудын оролцооны өнөөгийн байдлын судалгаа |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
700 | 0 |
_aЖадамба, Б. _eУдирдагч _9837 |
|
700 | 0 |
_aЦэдэвсүрэн, Д. _eШүүмжлэгч _91022 |
|
700 | 0 |
_aСанжаабадам, С. _eШүүмжлэгч _96946 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bБоловсрол Судлалын Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EfxIobbqRTZIkZRWRnq_wpIBaf73pFs93H9I2W_Vx_uqcQ?e=YYlm76 | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c107245 _d107245 |