000 | 02761nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20250606033212.0 | ||
008 | 211028t2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789919021351 _c50000 |
||
037 | _bхудалдаа | ||
040 | _cМУБИС.Ар.Бс | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a370 301 _bО 967 |
||
100 |
_aОюунцэцэг Ноокоогийн _97061 |
||
110 | _aМУИС | ||
245 |
_aНасан туршийн суралцахуй _b21 дүгээр зууны боловсрол: Насан туршийн суралцахуй 1 Боть _cРед. Н.Норжхорлоо |
||
246 | _a | ||
260 |
_aУБ _c2023 |
||
300 |
_a464х. _bХүснэгт, схемтэй _c170х245 мм |
||
336 |
_atext _btxt |
||
500 | _a21 дүгээр зууны боловсролын өөрчлөлтийн чиг хандлага;шинэ үзэл санаа, боловсролын онол;боловсролын чанар ба 21 дүгээр зууны суралцахуйн онол; сургалтын хөтөлбөрийн онол, арга зүй;суралцахуйн арга зүй, загвар;үнэлгээний арга зүйн талаар авч үзжээ. | ||
504 | _aНомзүй х.451-461 | ||
505 | _aУг номд боломж, сорилтуудын аль алинаар нь дүүрэн хувьсамтгай, тодорхойгүй, урьдчилан таамаглах аргагүй, ээдрээтэй, олон харилцаа хамааралтай, эргэлзээтэй, өөр өөр төрлийн сорилт, хариу үйлдэл шаарддаг дэлхий ертөнцийн хувиран өөрчлөгдөж буй шинэ зууны боловсролын тэргүүлэх үзэл санаа болох насан туршийн суралцахуйн онол, арга зүй, үнэлгээ, тэдгээрийн практик арга замыг тодорхой жишээн дээр харуулсан байна. | ||
505 | _tНасан туршийн боловсрол түүний ерөнхий асуудал | ||
505 | _tБоловсролын зарим тулгуур үзэл санаа | ||
505 | _tБоловсролын судалгааны аргууд | ||
505 | _tБоловсролын үндсэн үзэгдэл, эдгээрт хийх социологийн анализ | ||
653 | _aТэгш хамруулан сургах | ||
653 | _aТогтвортой хөгжил, тогтвортой хөгжлийн бодлого | ||
653 | _aНасан туршийн боловсрол | ||
653 | _aЖендэр | ||
653 | _aНасан туршийн суралцахуй | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c107297 _d107297 |