000 02761nam a22003737a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20250606033212.0
008 211028t2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789919021351
_c50000
037 _bхудалдаа
040 _cМУБИС.Ар.Бс
041 _aMON
082 _221
_a370 301
_bО 967
100 _aОюунцэцэг Ноокоогийн
_97061
110 _aМУИС
245 _aНасан туршийн суралцахуй
_b21 дүгээр зууны боловсрол: Насан туршийн суралцахуй 1 Боть
_cРед. Н.Норжхорлоо
246 _a
260 _aУБ
_c2023
300 _a464х.
_bХүснэгт, схемтэй
_c170х245 мм
336 _atext
_btxt
500 _a21 дүгээр зууны боловсролын өөрчлөлтийн чиг хандлага;шинэ үзэл санаа, боловсролын онол;боловсролын чанар ба 21 дүгээр зууны суралцахуйн онол; сургалтын хөтөлбөрийн онол, арга зүй;суралцахуйн арга зүй, загвар;үнэлгээний арга зүйн талаар авч үзжээ.
504 _aНомзүй х.451-461
505 _aУг номд боломж, сорилтуудын аль алинаар нь дүүрэн хувьсамтгай, тодорхойгүй, урьдчилан таамаглах аргагүй, ээдрээтэй, олон харилцаа хамааралтай, эргэлзээтэй, өөр өөр төрлийн сорилт, хариу үйлдэл шаарддаг дэлхий ертөнцийн хувиран өөрчлөгдөж буй шинэ зууны боловсролын тэргүүлэх үзэл санаа болох насан туршийн суралцахуйн онол, арга зүй, үнэлгээ, тэдгээрийн практик арга замыг тодорхой жишээн дээр харуулсан байна.
505 _tНасан туршийн боловсрол түүний ерөнхий асуудал
505 _tБоловсролын зарим тулгуур үзэл санаа
505 _tБоловсролын судалгааны аргууд
505 _tБоловсролын үндсэн үзэгдэл, эдгээрт хийх социологийн анализ
653 _aТэгш хамруулан сургах
653 _aТогтвортой хөгжил, тогтвортой хөгжлийн бодлого
653 _aНасан туршийн боловсрол
653 _aЖендэр
653 _aНасан туршийн суралцахуй
942 _2ddc
_cBK
999 _c107297
_d107297