000 03199nam a22002897a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20250203121759.0
008 250203s2024 mp de||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789919033057
040 _aMN-UlMNUE
_bMON
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
082 _221
_a371.1
_bП118 2024
100 0 _aПагмажав, Цэдэн-Очирын
_d1948-
_97306
245 1 0 _aБагшлахуйн хөгжилд сургалтын агуулгыг интеграцчилах арга зүйн хэрэгцээ ба хувилбарууд :
_bСуралцахуйд сургах, туршлага зөвлөмж /
_cЗохиогч: Цэдэн-Очирын Пагмажав ; Редактор: Ч. Дагвалорж, Я. Шийлэгмаа
264 1 _aУлаанбаатар :
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2024.
300 _a244 хуудастай :
_bСхемтэй ;
_c24 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
505 0 _tСургалтын агуулга, арга зүйн шинэчлэл, чиг хандлага. Хичээл, хоорондын агуулгын залгамж холбоо /интеграц/-г онцлох нь -- Интеграцид тулгуурласан нэг сэдэвт хамтын хичээл, бага ангийн сургалтад -- "ТХБ-ын үзэл санаа” гэгдэх мөнхийн сэдэв, интеграц хичээлтэй уялдах нь --
_tСудалгаанд суурилсан технологийн шинэчлэл, орон нутагт. Томсгосон агуулгыг (элементарчлах) энгийн болгох боломж. Хэл бичгийн хэрэглээнд -- Монгол хэлний зөв бичих зүйн залгамж холбоо, арга зүйн шинэчлэл-улсад -- Хичээлийн технологийн хөгжилд, сургалтын менежер, ЗАН-ийн оролцоо --
_tХөгжсөн багшийн багшлахуй, Судалгаанд суурилах нь. Дидактик нэгжийг томсгох хандлага, хичээл хоорондын интеграцчилалд -- Математикийн багшийн чадамжид суурилсан арга зүй, үр дүн-олон улсад -- Тайлбарт дасгалын арга”-ыг хэрэглэн, химийн хичээлд үр гарсан нь --
520 _aХөвсгөл аймгийн Мөрөн сумын Улсын тэргүүний Дэлгэрмөрөн цогцолбор сургуулийн жишээн дээр уг ном бичигджээ. Ерөнхий боловсролын сургалтыг чиглүүлэгч, хөтлөгч, судлаач багш оюутнуудад зориулсан.
546 _aМонгол
_b(Кирилл, Уйгаржин монгол бичиг)
650 4 _aБоловсрол
_xИнтеграцчилах
_97307
700 0 _aДагвадорж, Ч.
700 0 _aШийлэгмаа, Я.
_q(Яйшийн)
_94961
942 _2ddc
_cBK
999 _c107432
_d107432