000 | 02891nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20250417110000.0 | ||
008 | 250416s2025 mp |a||| b||| 00| 0 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 1 | _aMON | |
072 | _aF01110101 | ||
082 |
_221 _a371.9 _bХ916 2025 |
||
100 | 0 |
_aХэрлэн, Нямаагийн _eЗохиогч _97754 |
|
245 | 1 | 0 |
_aСурагчдын ялгаатай байдлыг харгалзсан хичээлийн менежментийн туршилт судалгаа: ЕБС-ийн Физикийн хичээлийн жишээн дээр : _bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / _cСудлаач: Н. Хэрлэн ; Удирдагч: Б. Жадамба, Ч. Алдармаа ; Шүүмжлэгч: О. Алтангоо, Б. Түмэнбаяр |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2025. |
|
300 |
_a151 хуудастай : _bграфик, хүснэгттэй, 12x12 CD-тэй ; _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aДиссертаци _bДоктор (Ph.D) _cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _d2025 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас145-151) | ||
505 | 0 |
_tСурагчдын ялгаатай байдал, түүнийг харгалзан хичээлийн менежментийн талаарх тойм судалгаа, үзэл баримтлал -- _tСурагчдын ялгаатай байдал, түүнийг харгалзан хичээлийн менежментийн нэгэн хувилбар, туршилт судалгааны дизайн арга зүй -- _tСурагчдын ялгаатай байдал, түүнийг харгалзан хичээлийн менежментийн нэгэн хувилбарыг туршсан туршилт судалгааны явц, үр дүн |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
700 | 0 |
_aЖадамба, Б. _eУдирдагч _9837 |
|
700 | 0 |
_aАлдармаа, Ч. _eУдирдагч _97755 |
|
700 | 0 |
_aАлтангоо, О. _eШүүмжлэгч _93126 |
|
700 | 0 |
_aТүмэнбаяр, Б. _eШүүмжлэгч _97756 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bБоловсрол Судлалын Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/sites/lib/_layouts/15/guestaccess.aspx?share=EblmRzo0jl5Mg93XB7ragBcBI9UyO3dyjzjZTHZsN4Ddxg&e=hBfXam | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c107556 _d107556 |