000 | 02384nam a22003377a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20250617083629.0 | ||
008 | 250617s2025 mp |a||| b||| 00| 0 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 1 | _aMON | |
072 | _aF01110101 | ||
082 |
_221 _a378.125 07 _bБ559 2025 |
||
100 | 0 |
_aБолормаа, Б. _eЗохиогч |
|
245 | 1 | 0 |
_aОюутнуудын анли хэл сурах сэдэлжилт, багшийн сэдэлжүүлэх стратегийн хэрэглээг судалсан үр дүн: Англи хэлний багш мэргэжлийн сургалтын жишээн дээр : _bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / _cСудлаач: Батсуурийн Болормаа ; Удирдагч: Ц. Бурмаа ; Шүүмжлэгч: Р. Намжилдагва, О. Алтангоо |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2025. |
|
300 |
_a130 хуудастай : _bхүснэгттэй, 12x12 CD-тэй ; _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aДиссертаци _bДоктор (Ph.D) _cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _d2025 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 123-130) | ||
505 | 0 |
_tГадаад хэл сурах сэдэлжилт, түүний онол, арга зүйн үндэс -- _tСудалгааны аргууд, арга зүй -- _tЕрөнхий дүгнэлт |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
700 | 0 |
_aБурмаа, Ц. _eУдирдагч _93163 |
|
700 | 0 |
_aНамжилдагва, Р. _eШүүмжлэгч |
|
700 | 0 |
_aАлтангоо, О. _eШүүмжлэгч _93126 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bБоловсрол Судлалын Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/sites/lib/_layouts/15/guestaccess.aspx?share=EX2sO7a0TlZGvZ0i02-GwooBTOMa9_08jGK6-qepQ8LzkA&e=ULMwX6 | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c107700 _d107700 |