000 | 02434nam a22003377a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20250618073847.0 | ||
008 | 250618s2025 mp |a||| b||| 00| 0 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 1 | _aMON | |
072 | _aF01110101 | ||
082 |
_221 _a378 _bБ559 2025 |
||
100 | 0 |
_aБолор-Эрдэнэ, Галтын _eЗохиогч _98028 |
|
245 | 1 | 0 |
_aОюутны суралцах үйл ажиллагаа, мэдлэг эзэмшилтийн хамаарлын судалгаа: Эллипс сэдвийн жишээн дээр : _bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / _cСудлаач: Галтын Болор-Эрдэнэ ; Удирдагч: Ц. Батхүү ; Шүүмжлэгч: Д. Мөнхжаргал, П. Лхагвасүрэн |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2025. |
|
300 |
_a124 хуудастай : _bзурагтай, 12x12 CD-тэй ; _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aДиссертаци _bДоктор (Ph.D) _cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _d2025 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 97-102) | ||
505 | 0 |
_tОюутны мэдлэг эзэмшилт суралцах үйл ажиллагаанаас хамаарах онол, арга зүйн үзэл баримтлал -- _tОюутны мэдлэг эзэмшилт суралцах үйл ажиллагаанаас хамааралын судалгаа, үр дүн |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
700 | 0 |
_aБатхүү, Ц. _eУдирдагч _98029 |
|
700 | 0 |
_aМөнхжаргал, Д. _eШүүмжлэгч |
|
700 | 0 |
_aЛхагвасүрэн, П. _eШүүмжлэгч _93197 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bБоловсрол Судлалын Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/sites/lib/_layouts/15/guestaccess.aspx?share=ERCOYiN_f8VEvdqMfPEBFwwBv7AzTO4jxf3LYf1AnN7Zmw&e=UN5ine | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c107711 _d107711 |