000 | 01785nam a2200301Ia 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c10831 _d10831 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190115090909.0 | ||
008 | 180815s9999||||xx |||||||||||||| ||und|| | ||
020 | _c2500 | ||
037 | _bНэгээс нөгөө салбар, нэгж рүү шилжүүлж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 | _221 | ||
082 | _a101 | ||
082 | _bФ561 | ||
100 | _aГан-Өлзий Ч. | ||
110 | _aМУБИС НХУС Нийгмийн ухааын тэнхим | ||
245 | 0 |
_aФилософи эрх зүйн боловсрол №6 2013 _bЭрдэм шинжилгээний бичиг _cРед. Ж.Отгонбаяр |
|
250 | _a0 | ||
300 |
_a144х. _bЗураг, хүснэгт _c20см |
||
490 | _v6 | ||
500 | _aФилософийн сурганзүй хийгээд заах аргачлалын тухай асуудал, эрх зүйн танин мэдэхүйн асуудал, боловсролын шинэчлэлийн асуудал гэх мэт арга зүй, дидактикийн холбогдолтой нийтлэл оруулсан. | ||
504 | _aНомзүй х.1-2 | ||
505 |
_tГерменевтик: асуулт анхдагч шинжтэй болох нь _tБаптизмын тухай ойлголт _tҮнэлэмж ба үнэний тухай асуудал _tТүүх, нийгмийн ухааны мэргэжлийн дидактикийн асуудалд _tТоглоом нь суралцагчдын танин мэдэхүйн идэвхийг хөгжүүлэх хэрэгсэл болох нь |
||
653 | _aНийгэм ба боловсролын харилцан хамаарал | ||
942 |
_2ddc _cJOR |