000 02829nam a22002897a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20250625061913.0
008 250625b mp ad||| |||| 00| 0 mon d
020 _aISBN:9789919266462
_qЗөөлөн хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bMON
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
_hMon
082 _2ДДС
_a378
_bО-19
100 0 0 _cЗохиогч
110 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль Багшийн Сургууль
245 _aТэгш хамруулан сургах боловсрол :
_bМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль Багшийн Сургууль
_cЗохиогч: Д. Одгэрэл : Ч. Нямдорж : Редактор: Д. Ганболд : О. Мөнхцэцэг
264 _aУлаанбаатар
_b"Адмон Принт" ХХК,
_c2022
300 _a 171 хуудастай
_bФото, схем, графиктэй
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
500 0 0 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль Багшийн Сургууль
504 _aНомзүй (169-171), Англи хэлээр номзүйтэй, Товчилсон үгийн тайлбартай
505 _aТэгш хамруулан сургах боловсролын үзэл баримт-- Тэгш хамруулан сургах боловсролын нэр томьёо, ойлголт, хэрэглээ-- Тэгш хамруулан сургах боловсролын хамтын ажиллагаа орчин-- Хүүхэд бүрийн суралцах хувийн онцлог, Боловсролын тусгай хэрэгцээтэй хүүхдийн ангилал-- Боловсролын тусгай хэрэгцээтэй хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээ-- Суралцахуйн түгээмэл загвар--
_tТэгш хамруулан сургах боловсролын үзэл баримтлал, хөгжлийн чиг хандлага, хамтын ажиллагаа, орчин-- Хүүхэд бүрийн суралцах хувийн онцлог, суралцахуйд нөлөөлөх хүчин зүйлс, хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээ, тусгай хэрэгцээтэй хүүхэд-- Сургалтын үйл ажиллагааг дэмжих суралцахуйн түгээмэл загвар, хөтөлбөрийн тохиргоо, ганцаарчилсан сургалтын төлөвлөгөө--
520 _aОюутан, багш, сэтгэл зүйч, нийгмийн ажилтан, судлаач нарт зориулав.
546 _aМонгол
942 _2ddc
_cBK
999 _c110086
_d110086