000 | 02829nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20250625061913.0 | ||
008 | 250625b mp ad||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_aISBN:9789919266462 _qЗөөлөн хавтастай |
||
040 |
_aMN-UlMNUE _bMON _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 |
_aMON _hMon |
||
082 |
_2ДДС _a378 _bО-19 |
||
100 | 0 | 0 | _cЗохиогч |
110 | _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль Багшийн Сургууль | ||
245 |
_aТэгш хамруулан сургах боловсрол : _bМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль Багшийн Сургууль _cЗохиогч: Д. Одгэрэл : Ч. Нямдорж : Редактор: Д. Ганболд : О. Мөнхцэцэг |
||
264 |
_aУлаанбаатар _b"Адмон Принт" ХХК, _c2022 |
||
300 |
_a 171 хуудастай _bФото, схем, графиктэй _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | 0 | 0 | _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль Багшийн Сургууль |
504 | _aНомзүй (169-171), Англи хэлээр номзүйтэй, Товчилсон үгийн тайлбартай | ||
505 |
_aТэгш хамруулан сургах боловсролын үзэл баримт-- Тэгш хамруулан сургах боловсролын нэр томьёо, ойлголт, хэрэглээ-- Тэгш хамруулан сургах боловсролын хамтын ажиллагаа орчин-- Хүүхэд бүрийн суралцах хувийн онцлог, Боловсролын тусгай хэрэгцээтэй хүүхдийн ангилал-- Боловсролын тусгай хэрэгцээтэй хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээ-- Суралцахуйн түгээмэл загвар-- _tТэгш хамруулан сургах боловсролын үзэл баримтлал, хөгжлийн чиг хандлага, хамтын ажиллагаа, орчин-- Хүүхэд бүрийн суралцах хувийн онцлог, суралцахуйд нөлөөлөх хүчин зүйлс, хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээ, тусгай хэрэгцээтэй хүүхэд-- Сургалтын үйл ажиллагааг дэмжих суралцахуйн түгээмэл загвар, хөтөлбөрийн тохиргоо, ганцаарчилсан сургалтын төлөвлөгөө-- |
||
520 | _aОюутан, багш, сэтгэл зүйч, нийгмийн ажилтан, судлаач нарт зориулав. | ||
546 | _aМонгол | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c110086 _d110086 |