000 | 02627nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20251007084525.0 | ||
008 | 251007s2025 mp a|||| b||| 00| 0 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 1 | _aMON | |
072 | _aE01110101 | ||
082 |
_221 _a510 _bЖ31 2025 |
||
100 | 0 |
_aЖаргалтуяа, Гонгорсүрэнгийн _eЗохиогч _911715 |
|
245 | 1 | 0 |
_aМатематикийн хичээлийг түвшин дамнасан интерацаар төлөвлөн хэрэгжүүлэх арга зүйн нэгэн хувилбар: Геометр айн жишээн дээр : _bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / _cСудлаач: Гонгорсүрэнгийн Жаргалтуяа ; Удирдагч: Д. Цэдэвсүрэн ; Шүүмжлэгч: Ц. Лувсандорж, Д. Түмэнбаяр |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2025. |
|
300 |
_a190 хуудастай : _bзураг, хүснэгт, 12x12 CD-тэй ; _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
337 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
338 |
_2rdacarrier _aonline resource _bcr |
||
502 |
_aДиссертаци _bДоктор (Ph.D) _cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _d2025 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 159-180) | ||
505 | 0 |
_tМатематикийн хичээлийн агуулгын түвшин дамнасан интеграцчиллын онол, арга зүйн үндэс -- _tГеометрийн сэтгэлгээний түвшинг түвшин дамнасан интеграцаар төлөвлөх арга зүй -- _tГеоинтеграц арга зүйн туршилт, үр дүн |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
700 | 0 |
_aЦэдэвсүрэн, Д. _eУдирдагч |
|
700 | 0 |
_aЛувсандорж, Ц. _eШүүмжлэгч _9634 |
|
700 | 0 |
_aТүмэнбаяр, Д. _eШүүмжлэгч _96916 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/sites/lib/_layouts/15/guestaccess.aspx?share=EePkphIy_gFIjnClDCIH07sBNunNDrZ2_ex3qP2WKdjYbw&e=Vt18Aw | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c110264 _d110264 |