000 03193nam a22003977a 4500
003 MNUE
005 20230322122147.0
008 180814s2011 ad || bm||| |||| 00| 0 mon d
020 _c10000
_qЗөөлөн хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
_hmon
082 _221
_a070.195
_bС574
100 0 _aСонинтогос, Эрдэнэцогтын
_eЗохиогч
_94337
245 1 0 _aТелевизийн зар сурталчилгааны хэлний онцлог: Монголын телевизүүдийн жишээн дээр :
_bХэл шинжлэлийн ухааны доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /
_cЭрдэнэцогтын Сонинтогос ; Эрдэм шинжилгээний удирдагч: доктор (Ph.D), профессор Ж. Баянсан
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2011
300 _a151 хуудастай
_bЗурагтай, хүснэгтэй+ 12x12 CD-тэй
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
440 _aМонгол телевизүүдийн жишээн дээр
_94338
490 _v0
502 _aХэл шинжлэлийн ухаан
_bДоктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл
_d2011
504 _aНом зүйтэй (хуудас 139-148)
505 0 _tНэгдүгээр бүлэг: Зар сурталчилгааны төлөв ба телевизийн зар сурталчилгааны онцлог --
_tХоёрдугаар бүлэг: Телевизийн зар сурталчилгаа сэтгэц хэл шинжлэл, нийгмийн сэтгэл зүй, соёлын судлагдахуун болох нь
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
650 4 _vХэл шинжлэл
653 _aТелевизийн зар сурталчилгааны үр нөлөө
653 _aЗар сурталчилгаан дахь нэрний үүрэг
653 _aЗар сурталчилгааны үгийн сангийн онцлог
700 0 _aБаянсан, Ж.
_eЭрдэм шинжилгээний удирдагч
710 2 _aМонгол Улсын Их Сургууль
_bМонгол Хэл, Соёлын Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
_9519
740 _aЗар сурталчилгааны төлөв ба телевизийн зар сурталчилгааны онцлог
_aТелевизийн зар сурталчилгаа сэтгэц хэл шинжлэл, нийгмийн сэтгэл зүй, соёлын судлагдахуун болох нь
_aМонголын телевизийн зар сурталчилгааны хэл найруулгын асуудал, түүнийг шийдвэрлэх арга зам
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/Ef8_qT9tRSZDiy1ByvkSPS0BXlsnbnO3upEoNaUi7iHsWA?e=6P94AX
942 _2ddc
_cDIS
999 _c3907
_d3907