000 | 03357nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MNUE | ||
005 | 20230328102905.0 | ||
008 | 180814s2014 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d | ||
020 | _qХатуу хавтастай | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _erda _dMN-UlMNUE |
||
041 | 0 | _aMON | |
082 |
_221 _a301 _bД881 |
||
100 | 0 |
_aДэлгэрсайхан, Цэвээндашийн _eЗохиогч _94476 |
|
245 | 1 | 0 |
_aНийгмийн ухааны сурах бичгийн агуулга, арга зүйн уламжлал шинэчлэлийн судалгаа: Монгол улсын бага боловсролын сурах бичгийн жишээн дээр : _bБоловсрол судлалын ухаанаар доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / _cЦэвээндашийн Дэлгэрсайхан ; Эрдэм шинжилгээний удирдагч: доктор (Sc.D), профессор О.Пүрэв ; Албан ёсны шүүмжлэгч: Академич Н. Бэгз, доктор (Ph.D), профессор Д. Наранцэцэг |
264 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2014 |
||
300 |
_a153 хуудастай _bЗурагтай, хүснэгтэй, графиктай+ 12x12 CD-тэй _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aБоловсрол судлал _bДоктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл _cМонгол Улсын Боловсрол, Соёл, Шинжлэх Ухааны Яам. Монгол Улсын Боловсролын Их Су _d2015 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 122-129), Зарим нэр томьёо, ойлголтын тайлбартай | ||
505 |
_tНэгдүгээр бүлэг: Бага боловсролын сурах бичгийн онол, арга зүйн зарим үндэс -- _tХоёрдугаар бүлэг: Бага боловсролын нийгмийн ухааны сурах бичгийн өнөөгийн байдал, цаашдын хандлагыг судалсан нь |
||
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 |
_aБоловсрол _vСурах бичиг _93348 |
|
700 | 0 |
_aПүрэв, О. _eЭрдэм шинжилгээний удирдагч _93506 |
|
700 | 0 |
_aБэгз, Н. _eАлбан ёсны шүүмжлэгч _9484 |
|
700 | 0 |
_aНаранцэцэг, Д. _eАлбан ёсны шүүмжлэгч _9733 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам _bМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Багшийн Сургууль) _eЭрхэлсэн байгууллага _94477 |
|
740 |
_aБага боловсролын сурах бичгийн онол, арга зүйн зарим үндэс _aБага боловсролын нийгмийн ухааны сурах бичгийн өнөөгийн байдал, цаашдын хандлагыг судалсан нь |
||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/ER2Xye0ATeJFnko8N7ews6kBn3fzBuVpAwucwIUCLaCE4g?e=EOwGa9 | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c4177 _d4177 |