000 | 02010nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c5053 _d5053 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210205133922.0 | ||
008 | 180814b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bМагистрын бүтээл | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 | _221 | ||
082 | _a370.113 | ||
082 | _bЭ-66 | ||
100 | _aЭнхтулга Ч. | ||
245 | 0 |
_aМэргэжлийн сургуулийн чадамжид суурилсан үнэлгээний судалгаа _bМагистрын бүтээл _cУдирд. Батсуурь Ц. |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2015 _aУлаанбаатар |
||
300 | _a66 | ||
490 | _v0 | ||
653 | _aТехник мэргэжлийн боловсрол сургалтын үүсэл | ||
653 | _aМэргэжлийн боловсролын эрх зүйн шинэчлэл | ||
653 | _aЧадамжид суурилсан сургалт | ||
653 | _aЧадамжийн нэгжийн үнэлгээ | ||
653 | _aҮнэлгээний төлөвлөгөө | ||
653 | _aҮнэлгээний нотолгоо | ||
653 | _aҮнэлгээний онцлог талууд | ||
653 | _aАвстрали улс | ||
653 | _aШвейцар улс | ||
740 |
_aМэргэжлийн боловсрол сургалтын байгууллагын хууль эрх зүйн орчин _aЧадамжид суурилсан сургалтын онол арга зүй асуудлуудыг судлах _aМэргэжлийн боловсрол сургалтын байгууллагын чадамжид суурилсан сургалтыг хэрэгжүүлж буй зарим улс орнуудын туршлагаас _aЧадамжид суурилсан сургалтын үнэлгээний хэрэгжилтийн өнөөгийн байдалд хийсэн судалгаа |
||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/ETjBuT9VPCBGpLLmQPXhRB4BfpHZCiPyqeDL0LmHtxGDBw?e=aTGD7G | ||
942 |
_2ddc _cMAG |