000 02010nam a22003617a 4500
999 _c5053
_d5053
003 MN-UlMNUE
005 20210205133922.0
008 180814b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
037 _bМагистрын бүтээл
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
082 _a370.113
082 _bЭ-66
100 _aЭнхтулга Ч.
245 0 _aМэргэжлийн сургуулийн чадамжид суурилсан үнэлгээний судалгаа
_bМагистрын бүтээл
_cУдирд. Батсуурь Ц.
250 _a0
260 _c2015
_aУлаанбаатар
300 _a66
490 _v0
653 _aТехник мэргэжлийн боловсрол сургалтын үүсэл
653 _aМэргэжлийн боловсролын эрх зүйн шинэчлэл
653 _aЧадамжид суурилсан сургалт
653 _aЧадамжийн нэгжийн үнэлгээ
653 _aҮнэлгээний төлөвлөгөө
653 _aҮнэлгээний нотолгоо
653 _aҮнэлгээний онцлог талууд
653 _aАвстрали улс
653 _aШвейцар улс
740 _aМэргэжлийн боловсрол сургалтын байгууллагын хууль эрх зүйн орчин
_aЧадамжид суурилсан сургалтын онол арга зүй асуудлуудыг судлах
_aМэргэжлийн боловсрол сургалтын байгууллагын чадамжид суурилсан сургалтыг хэрэгжүүлж буй зарим улс орнуудын туршлагаас
_aЧадамжид суурилсан сургалтын үнэлгээний хэрэгжилтийн өнөөгийн байдалд хийсэн судалгаа
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/ETjBuT9VPCBGpLLmQPXhRB4BfpHZCiPyqeDL0LmHtxGDBw?e=aTGD7G
942 _2ddc
_cMAG