000 | 02429nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220421202507.0 | ||
008 | 180814s 2015 domp m|||| |||1 00| 0 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _amon | ||
072 | _aE140200 | ||
082 | 4 |
_221 _a700.1 _bБ-381 |
|
100 | 0 | _aБаярмаа, Т | |
245 | 1 | 0 |
_aДүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн үзэл баримтлалтай харьцуулсан судалгаа : _bЕБС-ийн бага боловсролын 4,5-р ангийн жишээн дээр / _cУдирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор З. Баярмагнай ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Ц. Дэлгэрсайхан |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2015 |
|
300 |
_a69 хуудастай _bCD 12x12 _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_bБоловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон дипломын ажил _cBS |
||
504 | _aНомзүй (хуудас 57-58) | ||
505 | 0 | _t1-р бүлэг Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн агуулга арга зүйтэй харьцуулсан судалгаа | |
505 | 0 | _t2-р бүлэг Дөрөв тавдугаар ангийн дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөртэй харьцуулан судалсан нь | |
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _bКирил |
||
653 | 4 | _aУрлаг | |
653 | 4 | _aБага боловсрол | |
700 | 0 |
_aБаярмагнай, З _eУдирдагч |
|
700 | 0 |
_aДэлгэрсайхан, Ц _eШүүмжлэгч |
|
710 | 2 | _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Багшийн Сургууль) | |
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EcJPgRg1NupAlKvA_wRwBYwBE6vXbS9z-HMgu2lAwL8tKQ?e=6wb8uZ | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c5206 _d5206 |