000 | 02656nam a22004097a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220610120618.0 | ||
008 | 180826s1981 mp ad||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_c1046.5 _qЗөөлөн хавтастай |
||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 1 |
_aMON _hrus |
|
082 |
_221 _a510'071 _bС673 1981 |
||
100 | 1 |
_aСтоляр, А.А. _eЗохиогч |
|
245 | 1 | 0 |
_aМатематик сургалтын аргууд / _cЗохиогч: А.А. Столяр ; Орчуулсан: Д. Пүрэвдорж ; Редактор: Ц.Төмөр-Очир |
250 | _a0 | ||
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _bСүхбаатарын нэрэмжит Хэвлэлийн Комбинат _c1981 |
|
300 |
_a200 хуудастай _bЗурагтай,схем, хүснэгттэй _c21см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 | _v0 | ||
505 | 0 | _tУдиртгал аргууд -- Функц, харьцаа, үйлдлийн тухай ухагдхуун төлөвшүүлэх -- Математикийн хэлэнд сургах сургалт -- Математикийн үйл ажиллагааны сургалт | |
520 | _aЭнэ номонд дунд сургуулийн математик сургалтын уламжлалт аргуудыг шүүмжлэн үзсэн задлан шинжилгээ (анализ) бас тэдгээрийг боловсронгуй болгох боломжит арга замуудыг ерөнхий төрөхөөр нь тодорхойлон бичив. Энэхүү гарын авлага нь угтаа бидний өмнөх "Логические проблемы преподавания математики" номын үргэлжлэл юм. | ||
546 |
_aМонгол _bКирил |
||
653 | 4 | _aФункц | |
653 | 4 | _aХарьцаа | |
653 | 4 | _aСургалтын уламжлалт арга | |
653 | 4 | _aМатематикийн хэл | |
700 | 0 |
_aПүрэвдорж, Д _eОрчуулсан |
|
700 | 0 |
_aТөмөр-Очир, Ц. _eРедактор |
|
710 | 2 |
_aАрдын Боловсролын Яам _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
710 | 2 |
_aArdyn Bolovsrolyn I︠A︡am _eĖrkhėlsėn baĭguullaga |
|
880 |
_6245-01/(N _aMatematik surgaltyn arguud / _cZokhiogch: A.A. Stoli︠a︡r ; Orchuulsan: D.Pu̇rėvdorzh ; Redaktor: T︠S︡. Tȯmȯr-Ochir |
||
880 |
_6264-02/(N _aUlaanbaatar _bSu̇khbaataryn nėrėmzhit Khėvlėliĭn kombinat _c1981 |
||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c54680 _d54680 |