000 02656nam a22004097a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220610120618.0
008 180826s1981 mp ad||| |||| 00| 0 mon d
020 _c1046.5
_qЗөөлөн хавтастай
037 _bХудалдаж авсан
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 1 _aMON
_hrus
082 _221
_a510'071
_bС673 1981
100 1 _aСтоляр, А.А.
_eЗохиогч
245 1 0 _aМатематик сургалтын аргууд /
_cЗохиогч: А.А. Столяр ; Орчуулсан: Д. Пүрэвдорж ; Редактор: Ц.Төмөр-Очир
250 _a0
264 1 _aУлаанбаатар
_bСүхбаатарын нэрэмжит Хэвлэлийн Комбинат
_c1981
300 _a200 хуудастай
_bЗурагтай,схем, хүснэгттэй
_c21см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
490 _v0
505 0 _tУдиртгал аргууд -- Функц, харьцаа, үйлдлийн тухай ухагдхуун төлөвшүүлэх -- Математикийн хэлэнд сургах сургалт -- Математикийн үйл ажиллагааны сургалт
520 _aЭнэ номонд дунд сургуулийн математик сургалтын уламжлалт аргуудыг шүүмжлэн үзсэн задлан шинжилгээ (анализ) бас тэдгээрийг боловсронгуй болгох боломжит арга замуудыг ерөнхий төрөхөөр нь тодорхойлон бичив. Энэхүү гарын авлага нь угтаа бидний өмнөх "Логические проблемы преподавания математики" номын үргэлжлэл юм.
546 _aМонгол
_bКирил
653 4 _aФункц
653 4 _aХарьцаа
653 4 _aСургалтын уламжлалт арга
653 4 _aМатематикийн хэл
700 0 _aПүрэвдорж, Д
_eОрчуулсан
700 0 _aТөмөр-Очир, Ц.
_eРедактор
710 2 _aАрдын Боловсролын Яам
_eЭрхэлсэн байгууллага
710 2 _aArdyn Bolovsrolyn I︠A︡am
_eĖrkhėlsėn baĭguullaga
880 _6245-01/(N
_aMatematik surgaltyn arguud /
_cZokhiogch: A.A. Stoli︠a︡r ; Orchuulsan: D.Pu̇rėvdorzh ; Redaktor: T︠S︡. Tȯmȯr-Ochir
880 _6264-02/(N
_aUlaanbaatar
_bSu̇khbaataryn nėrėmzhit Khėvlėliĭn kombinat
_c1981
942 _2ddc
_cBK
999 _c54680
_d54680