000 | 01996nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210325081637.0 | ||
008 | 180826b2017 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a999785277-Х | ||
037 | _bМатематик Байгалийн Ухааны Сургууль | ||
040 | _cМУБИС | ||
082 |
_221 _a371.1 _bБ 332 |
||
100 | _aБатболд Д. | ||
245 | 0 |
_aБагшлахад учир бий. _cРед. С. Баярмаа |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2017 _aУлаанбаатар _bСоёмбо принтинг ХХК |
||
300 |
_a280х. _bХүснэгт, зураг _c23см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aСуралцахуй ба багшлахуй талаар уншиж судлах явцдаа олж авсан мэдлэг, хуримтлуулсан туршлага, судлан шинжилсэн эрдмийн ажил, туршин хэрэгжүүлсэн төслүүдийн үр дүн энхэүү номын агуулгад багтсан болно. | ||
504 | _aНомзүй х.276-279 | ||
505 |
_aСуралцахуй ба багшлахуй талаар уншиж судлах явцдаа олж авсан мэдлэг, хуримтлуулсан туршлага, судлан шинжилсэн эрдмийн ажил, туршин хэрэгжүүлсэн төслүүдийн үр дүн энхэүү номын агуулгад багтсан болно. _tСуралцахуйн талаар бид юу мэдэх вэ? _tБагшлахуйн талаар бид юу мэдэх вэ? _tБагшлах арга барилын талаар бид юу мэдэх вэ? _tСургалтын үйл ажиллагааг үр дүнтэй зохион байгуулахад юуг анхаарах вэ? |
||
653 | _aБагшлах арга барил | ||
653 | _aСурагчдын сахилга бат | ||
653 | _aСудлагдахуун | ||
653 | _aМагтаал, шүүмж | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c55297 _d55297 |