000 | 01890nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220719131126.0 | ||
008 | 180826b2008 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a510'071 _bБ532 |
||
100 | _aЧулуунцэцэг О., Энхцэцэг Д., Оюун Т. | ||
245 | 0 | _aБодит юмсыг загварчлан тооцоолох үйлд хүүхдийг сургах арга зүй. Боловсролын түвшин:Бага. Хичээл:Математик. Бүлэг сэдэв:Үржих, хуваах үйлдэл | |
250 | _a0 | ||
260 |
_c2008 _aУлаанбаатар |
||
300 | _a120 | ||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 | _v0 | ||
505 |
_aБоловсролын шинэчлэлийн зорилтыг хэрэгжүүлэхэд сургууль багш нарт зориулсан арга зүйн хөгжлийг дэмжих зөвлөмж шаардлагатай тул сурах бичгийг дагадлсан бйадлаар бус хэрэглэж байгаа сурах бичгээс үл хамаараи хүүхдийн бие даан суралцах чадварыг нь илрүүлэх хичээлийг зохион байгуулахын тулд багш юу хийх яах вэ гэдгийг тодорхой харуулахыг зорьж зөвлөмжийг боловсруулсан. _tСуралцахыг дэмжих арга зүй _tСэдвийн киррикюлим _tАрга зүйн туршилт _tБагшид зориулсан нэмэлт материал |
||
653 | _aүржүүлэх | ||
653 | _aхуваах | ||
653 | _aхичээлийн судалгаа | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c55445 _d55445 |