000 | 04494nam a22004097a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c55955 _d55955 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200930181402.0 | ||
008 | 180826b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99973-0-163-5 _c20000 |
||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a337 _bД921 |
||
100 | _aДэниелс Джон Д. | ||
245 | 0 |
_aОлон улсын бизнес: Гадаад орчин ба ажил хэрэгч үйл ажиллагаа _cОрч. Д. Авирмэд; Хян. А. Амар |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2006 _aУБ _bADMON |
||
300 |
_a316х. _c21см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aОлон улсын бизнесийн энэхүү суурь сурах бичигт олон улс орны фирм ба олон улсын корпорациуд болон үндэстний арвин баялаг туршлагын нарийвчилсан судалгаа агуулагдсан. Энэхүү номын бүх бүлгүүдэд олон улсын бизнесийн онолын суурь болж буй нийгмийн ухааны хичээлүүдийн зохих ойлголтыг хэлэлцэхэд бус, харин удирдлагын чиглэлийн асуудлуудыг дор бүрд нь тодотгон тусгасан. Энэхүү сурах бичиг АНУ-д зургаа дахь удаагаа хэвлэгдсэн бөгөөд орчин үеийн материалд үндэслэгдсэн, статистик мэдээлэл, олон тооны баримтуудаар баяжигдсан, практик амьдралд бүр их ойртсон шинжлэх ухааны шинэлэг арга зүйн түвшин зэргээрээ ялгагдах онцлогтой юм. | ||
505 |
_aОлон улсын бизнесийн энэхүү суурь сурах бичигт олон улс орны фирм ба олон улсын корпорациуд болон үндэстний арвин баялаг туршлагын нарийвчилсан судалгаа агуулагдсан. Энэхүү номын бүх бүлгүүдэд олон улсын бизнесийн онолын суурь болж буй нийгмийн ухааны хичээлүүдийн зохих ойлголтыг хэлэлцэхэд бус, харин удирдлагын чиглэлийн асуудлуудыг дор бүрд нь тодотгон тусгасан. Энэхүү сурах бичиг АНУ-д зургаа дахь удаагаа хэвлэгдсэн бөгөөд орчин үеийн материалд үндэслэгдсэн, статистик мэдээлэл, олон тооны баримтуудаар баяжигдсан, практик амьдралд бүр их ойртсон шинжлэх ухааны шинэлэг арга зүйн түвшин зэргээрээ ялгагдах онцлогтой юм. _tОлон улсын бизнес _tЭрх зүйн орчин _tОлон улсын худалдааны онол _tХудалдаанд төрийн нөлөөлөх нөлөөлөл _tГадаадын шууд хөрөнгө оруулалт _tОлон улсын үйл ажиллагаанд зориулагдсан санхүүгийн зах зээлүүд _tУлс хоорондын харилцаа ба олон улсын бизнес _tОлон үндэстний комданиудын нөлөөлөх нөлөөлөл _tКорпорациудын бодлого ба стратеги _tБизнесийн хэлбэрийг сонгоход гарч буй зарим нэг өөрчлөлтүүд _tУлс орнуудыг үнэлж сонгох нь _tҮйл ажиллагааг удирдах нь удирдлагын үүрэг _tНягтлан бодох бүртгэлийн үүрэг ба татвар ногдуулалт _tУдирдлагын тухай |
||
653 | _aКорпораци | ||
653 | _aУдирдлага | ||
653 | _aОлон үндэстэн | ||
653 | _aЗах зээл | ||
653 | _aБанк | ||
653 | _aХувьцаа | ||
653 | _aВалют | ||
653 | _aСанхүү | ||
653 | _aХөрөнгө оруулалт | ||
653 | _aАж үйлдвэржүүлэлт | ||
653 | _aЭрх зүй | ||
653 | _aМаркантилизм | ||
653 | _aХудалдаа | ||
700 | _a Радеба Ли Х. | ||
942 |
_2ddc _cBK |