000 02810nam a22003617a 4500
999 _c65859
_d65859
003 MN-UlMNUE
005 20200901155046.0
008 200901t20022002mp apodf ||||a001 0 mon d
020 _c2500
035 _a758
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a155.4
_bӨ961
100 _aДашхүү Д.
110 _aУБИС, Монгол Данийн хамтарсан төсөл
245 0 _aӨсвөр ахлах насны хүүхдийг судлах арга зүй
_c(Хян. Д. Дашхүү (дэд проф.))
250 _a0
260 _c2002
_aУлаанбаатар
_bГан принт
300 _a152х.
_bФото, схем, график
_c20см
490 _v0
500 _aЭнэхүү номын агуулга нь өсвөр ба орь насныхны танин мэдэх үйл, бие хүний хөгжил төлөвшил, харилцаа хандлагын онцлогийг судлахад чиглэгдсэн арван дөрвөн арга зүйгээс бүрдэж байгаа юм.
504 _aНомзүй х. 150
505 _tАнхаарлын хуваарилалт, тогтворжилтыг үнэлэх аргачлал
_tАнхаарлын шилжилт, төвлөрөлтийг судлах аргачлал
_tТоон харьцаа учир шалтгааныг олох
_tАйзенкийн тест /сорил/
_tАйзенкийн тоон дэд сорил
_tБенетийн сорил, Ахлах ангийн сурагчдын техникийн сэтгэхүйн хөгжлийн төвшинг үнэлэх сорил
_tТемпераментийн шинж чанарын тодорхойлолт
_tСургуулийн ахлах насны зан төлөвийн онцлог /акцентуаци/-ийг судлах нь
_tСэтгэлийн түгшүүрийг судлах нь /Спилбергерийн асуулга/
_tТүрэмгий занг судлах /Розенцвейгийн өөрчилсөн хувилбар/
_tАмжилтанд хүрэх ба азгүйтлээс зайлсхийх сэдэл тэмүүлэл
_tУтга зүйн ялгаа
_tСурагчийн анги бүлгийг судлах арга
_tХамт олны өөрийгөө үнэлэх нийгэм - сэтгэл зүйн судалгааны арга
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aБие хүний түгшүүр
653 _aНөхцөл байдлын түгшүүр
653 _a Мөчлөгт хэв шинж
653 _aСолигдомтгой хэв шинж
700 _aМягмар О.
_aБатдэлгэр Ж.
_aЭрдэнэчулуун Д.
942 _2ddc
_cBK