000 | 02810nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c65859 _d65859 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200901155046.0 | ||
008 | 200901t20022002mp apodf ||||a001 0 mon d | ||
020 | _c2500 | ||
035 | _a758 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a155.4 _bӨ961 |
||
100 | _aДашхүү Д. | ||
110 | _aУБИС, Монгол Данийн хамтарсан төсөл | ||
245 | 0 |
_aӨсвөр ахлах насны хүүхдийг судлах арга зүй _c(Хян. Д. Дашхүү (дэд проф.)) |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2002 _aУлаанбаатар _bГан принт |
||
300 |
_a152х. _bФото, схем, график _c20см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЭнэхүү номын агуулга нь өсвөр ба орь насныхны танин мэдэх үйл, бие хүний хөгжил төлөвшил, харилцаа хандлагын онцлогийг судлахад чиглэгдсэн арван дөрвөн арга зүйгээс бүрдэж байгаа юм. | ||
504 | _aНомзүй х. 150 | ||
505 |
_tАнхаарлын хуваарилалт, тогтворжилтыг үнэлэх аргачлал _tАнхаарлын шилжилт, төвлөрөлтийг судлах аргачлал _tТоон харьцаа учир шалтгааныг олох _tАйзенкийн тест /сорил/ _tАйзенкийн тоон дэд сорил _tБенетийн сорил, Ахлах ангийн сурагчдын техникийн сэтгэхүйн хөгжлийн төвшинг үнэлэх сорил _tТемпераментийн шинж чанарын тодорхойлолт _tСургуулийн ахлах насны зан төлөвийн онцлог /акцентуаци/-ийг судлах нь _tСэтгэлийн түгшүүрийг судлах нь /Спилбергерийн асуулга/ _tТүрэмгий занг судлах /Розенцвейгийн өөрчилсөн хувилбар/ _tАмжилтанд хүрэх ба азгүйтлээс зайлсхийх сэдэл тэмүүлэл _tУтга зүйн ялгаа _tСурагчийн анги бүлгийг судлах арга _tХамт олны өөрийгөө үнэлэх нийгэм - сэтгэл зүйн судалгааны арга |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aБие хүний түгшүүр | ||
653 | _aНөхцөл байдлын түгшүүр | ||
653 | _a Мөчлөгт хэв шинж | ||
653 | _aСолигдомтгой хэв шинж | ||
700 |
_aМягмар О. _aБатдэлгэр Ж. _aЭрдэнэчулуун Д. |
||
942 |
_2ddc _cBK |