000 06491nam a22003137a 4500
999 _c68401
_d68401
003 MN-UlMNUE
005 20190128094210.0
008 180827b2001 mp l|||| |||| 001 0bmon d
020 _c8700
035 _a182
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a494.23
_bО-634
100 _aдок Ph.D, дэд проф Ц. Оюун
245 0 _aМонгол хэлний дидактик
_cХяна.док Sc D, проф Пүрэв-Очир Б, док Sc D, проф Өнөрбаян Ц.
246 _aДунд, ахлах анги.
250 _a2 дахь хэвлэл
260 _c2001
_aУлаанбаатар
300 _a218х.
_bФото, хүснэгт, бүдүүвч.
_c29см,
490 _v0
500 _aЗохиогч номдоо дунд, ахлах ангийн монгол хэл заах аргыг дидактик, арга судлалын үүднээс тогтолцоогоор нь иж авч үзжээ
504 _aНомзүй х.213
505 _tI. Монгол хэлний дидактикийн арга судлалын нийтлэг асуудал
_tДунд, ахлах ангийн монголхэлний сургалтын агуулга, аргазүйн хөгжлийн тойм.
_t1921 оноос өмнөх үеийн эх хэлний сургалт.
_tМонгол хэлний боловсролын бодлогыг тодорхойлох хэрэгжүүлэх тогтолцоо.
_tII. Дунд, ахлах ангийн монгол хэлний сургалтын агуулга, тогтолцоо.
_tМонгол хэлний сургалтын агуулга тогтооход баримтлах зарчим, шалгуур.
_tЭх хэлний боловсролын агуулга, үндсэн бүрдвэр.
_tМонгол хэлний боловсрол, сургалтын стандарт
_tМонгол хэлний сургалтын агуулгын, арга зүй, үнэлгээний, орчны стандарт.
_tМонгол хэлний сургалтын цөм агуулга.
_tIII. Монгол хэлний дидактикийн онолын үндэс. Дунд ахлах ангийн монгол хэлний сургалтын зорилго, зорилт.
_tДунд ахлах ангийн монгол хэлний хичээлээр хүүхдийг юунд ургах вэ?
_tДунд ахлах ангийн монгол хэлний сургалтын үйл явцын хөдөлгөгч хүч.
_tСуралцагч төвтэй сургалтын онолын үндэс.
_tМонгол хэлний сургалт ба хүүхдийн хөгжлийн хэрэгцээний холбоо хамаарал: Сургалтыг хэрэглээний чиглэлтэй болгох нь.
_tСургалтаар хүүхдийн оюуны хөгжлийн хэрэгцээг хангах нь.
_tМонгол хэлний сургалтын агуулга шинжлэх ухаанч, хялбар дөхөм байх зарчим.
_tМонгол хэлний сургалтаар олгож буй мэдлэг систем дэс дараалалтай, ухамсартай, гүн бат байх зарчим.
_tАмьдрал, практикт үндэслэсэн, суралцагчийн үйл ажиллагаанд тулгуурласан байх зарчим
_tСуралцагчийн нас, сэтгэц, хувийн онцлог, хэрэгцээ, сонирхолд нийцсэн байх зарчим.
_tОновчтой эрчимтэй байх зарчим.
_tНээлттэй, чөлөөтэй, уян хатан, ардчилсан байх зарчим.
_tСурах, хөгжих, төлөвших эерэг хандлагыг урамшуулан дэмжих зарчим.
_tХэмжигдэхүйц, тодорхой, цаг хугацааны хязгаартай байх зарчим
_tХөгжүүлэх зарчим.
_tСургалтын арга: Буухиа санал, шоогоор хөтлөх, зохион бичлэг, Бүтээлч тэмдэглэл, "Төсөл"-т арга, бодомж
_tХэлний модел ба модулийн арга.
_tIV Монгол хэлний сургалтын зохион байгуулалтын аргазүйн үндэс.
_tМонгол хэлний хичээлийн хүчин зүйл, мөчлөг, ангилал ба хэлбэр, бүтэц, төлөвлөлт, төлөвлөгөө, хяналт-шинжилгээ, зохион байгуулалт.
_tV. Хэлшинжлэлийн салбар ухааны сургалтын технологийн үндэс. Монгол хэлний авиазүйн сургалтын технологийн үндэс: дунд ангид авианы шинж ангиллыг заах нь
_t"Зөв дуудах зүй" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс
_t"Үгзүй"-н сургалтын үндэс: "Монгол хэлний үгийн бүтэц" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс
_t"Үг аймаглах зарчим" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс
_t"Жинхэнэ нэр" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс
_t"Тэмдэг нэр" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс
_t"Тооны нэр" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс
_tӨгүүлбэрзүйн сургалтын теехнологи (VII-VIII анги)
_tҮгийн сангийн сургалтын технологи
_tНайруулгын сургалтын технологи
_t"Үгийн сангийн найруулгазүй" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологиос
_t"Утга судлал" бүлгийн сургалтын арга, технологийн тухай.
653 _aМонгол хэлний сургалтын арга судлал, аргазүй, зохион байгуулалтын хэлбэр
653 _aСургалтын хэрэглэгдэхүүн
653 _aМонгол хэлний сургалтын хяналт шинжилгээ, үнэлгээний үндсэн зарчим
942 _2ddc
_cBK