000 | 06491nam a22003137a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c68401 _d68401 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190128094210.0 | ||
008 | 180827b2001 mp l|||| |||| 001 0bmon d | ||
020 | _c8700 | ||
035 | _a182 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a494.23 _bО-634 |
||
100 | _aдок Ph.D, дэд проф Ц. Оюун | ||
245 | 0 |
_aМонгол хэлний дидактик _cХяна.док Sc D, проф Пүрэв-Очир Б, док Sc D, проф Өнөрбаян Ц. |
|
246 | _aДунд, ахлах анги. | ||
250 | _a2 дахь хэвлэл | ||
260 |
_c2001 _aУлаанбаатар |
||
300 |
_a218х. _bФото, хүснэгт, бүдүүвч. _c29см, |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЗохиогч номдоо дунд, ахлах ангийн монгол хэл заах аргыг дидактик, арга судлалын үүднээс тогтолцоогоор нь иж авч үзжээ | ||
504 | _aНомзүй х.213 | ||
505 |
_tI. Монгол хэлний дидактикийн арга судлалын нийтлэг асуудал
_tДунд, ахлах ангийн монголхэлний сургалтын агуулга, аргазүйн хөгжлийн тойм. _t1921 оноос өмнөх үеийн эх хэлний сургалт. _tМонгол хэлний боловсролын бодлогыг тодорхойлох хэрэгжүүлэх тогтолцоо. _tII. Дунд, ахлах ангийн монгол хэлний сургалтын агуулга, тогтолцоо. _tМонгол хэлний сургалтын агуулга тогтооход баримтлах зарчим, шалгуур. _tЭх хэлний боловсролын агуулга, үндсэн бүрдвэр. _tМонгол хэлний боловсрол, сургалтын стандарт _tМонгол хэлний сургалтын агуулгын, арга зүй, үнэлгээний, орчны стандарт. _tМонгол хэлний сургалтын цөм агуулга. _tIII. Монгол хэлний дидактикийн онолын үндэс. Дунд ахлах ангийн монгол хэлний сургалтын зорилго, зорилт. _tДунд ахлах ангийн монгол хэлний хичээлээр хүүхдийг юунд ургах вэ? _tДунд ахлах ангийн монгол хэлний сургалтын үйл явцын хөдөлгөгч хүч. _tСуралцагч төвтэй сургалтын онолын үндэс. _tМонгол хэлний сургалт ба хүүхдийн хөгжлийн хэрэгцээний холбоо хамаарал: Сургалтыг хэрэглээний чиглэлтэй болгох нь. _tСургалтаар хүүхдийн оюуны хөгжлийн хэрэгцээг хангах нь. _tМонгол хэлний сургалтын агуулга шинжлэх ухаанч, хялбар дөхөм байх зарчим. _tМонгол хэлний сургалтаар олгож буй мэдлэг систем дэс дараалалтай, ухамсартай, гүн бат байх зарчим. _tАмьдрал, практикт үндэслэсэн, суралцагчийн үйл ажиллагаанд тулгуурласан байх зарчим _tСуралцагчийн нас, сэтгэц, хувийн онцлог, хэрэгцээ, сонирхолд нийцсэн байх зарчим. _tОновчтой эрчимтэй байх зарчим. _tНээлттэй, чөлөөтэй, уян хатан, ардчилсан байх зарчим. _tСурах, хөгжих, төлөвших эерэг хандлагыг урамшуулан дэмжих зарчим. _tХэмжигдэхүйц, тодорхой, цаг хугацааны хязгаартай байх зарчим _tХөгжүүлэх зарчим. _tСургалтын арга: Буухиа санал, шоогоор хөтлөх, зохион бичлэг, Бүтээлч тэмдэглэл, "Төсөл"-т арга, бодомж _tХэлний модел ба модулийн арга. _tIV Монгол хэлний сургалтын зохион байгуулалтын аргазүйн үндэс. _tМонгол хэлний хичээлийн хүчин зүйл, мөчлөг, ангилал ба хэлбэр, бүтэц, төлөвлөлт, төлөвлөгөө, хяналт-шинжилгээ, зохион байгуулалт. _tV. Хэлшинжлэлийн салбар ухааны сургалтын технологийн үндэс. Монгол хэлний авиазүйн сургалтын технологийн үндэс: дунд ангид авианы шинж ангиллыг заах нь _t"Зөв дуудах зүй" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс _t"Үгзүй"-н сургалтын үндэс: "Монгол хэлний үгийн бүтэц" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс _t"Үг аймаглах зарчим" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс _t"Жинхэнэ нэр" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс _t"Тэмдэг нэр" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс _t"Тооны нэр" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс _tӨгүүлбэрзүйн сургалтын теехнологи (VII-VIII анги) _tҮгийн сангийн сургалтын технологи _tНайруулгын сургалтын технологи _t"Үгийн сангийн найруулгазүй" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологиос _t"Утга судлал" бүлгийн сургалтын арга, технологийн тухай. |
||
653 | _aМонгол хэлний сургалтын арга судлал, аргазүй, зохион байгуулалтын хэлбэр | ||
653 | _aСургалтын хэрэглэгдэхүүн | ||
653 | _aМонгол хэлний сургалтын хяналт шинжилгээ, үнэлгээний үндсэн зарчим | ||
942 |
_2ddc _cBK |