000 01995nam a22003257a 4500
999 _c68538
_d68538
003 MN-UlMNUE
005 20190130125811.0
008 180827t2000 mp l|||| |||| 001 0 mon d
020 _c2000
035 _a299
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a494.23
_bП915
100 _aдок, проф Пүрэв-Очир Б.
245 0 _aМонгол хэл (1999, VII) сурах бичгийн агуулгын стандартыг хэрэгжүүлэх арга зүйн зөвлөмж
_cХяна. док Оюун Ц, док Цогт-Очир А.
246 _aЕБС-ийн монгол хэлний багш нарт
250 _a0
260 _c2000
_aУлаанбаатар
300 _a70х.
_bбүдүүвч
_c19см
490 _v0
500 _aЗохиогчид зөвлөмжид монгол хэлний багш хичээлээ заахад тусламж болох санаа, тайлбар, сурах бичгийн агуулга онол, дадлага, дасгалыг өөр хувилбараар гарган тусгажээ
504 _aНомзүй х.70
505 _tI. "Зургадугаар ангид үзсэнийг сэргээн давтах" хэсгийн аргазүйн зөвлөмж
_tII. "Өгүүлбэрзүй" Хэсгийг заах аргазүйн зөвлөмж
_tIII. "Үгийн сан" хэсгийг заахад ямар ном зохиол ашиглаж, юуг анхаарах зөвлөмж
653 _aӨгүүлбэрзүйн холбох тогтолцоо, холбооны хэвшинж, харилцан зэрэгцүүлэх холбоо
653 _aӨгүүлбэр, энгийн өгүүлбэрийн бүтэц, хэв шинж
653 _aНэрлэсэн өгүүлбэр ба эзэн биегүй өгүүлбэрийн хэвшинж
700 _aУранчимэг Л.
_aЦэндсүрэн Ө.
942 _2ddc
_cBK