000 02107nam a22003497a 4500
999 _c69220
_d69220
003 MN-UlMNUE
005 20200909102920.0
008 200909t20042004mp ||||f f|||a001 0 mon d
020 _a978-99929-9-054-6
_c3000
035 _a18759
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a371.1
_bИ967
100 _aИчинхорлоо Ш.
245 0 _aБагшийн ном
_c(Хян. Д. Дашхүү)
250 _a0
260 _c2004
_aУлаанбаатар
_bСоёмбо принтинг
300 _a117х.
_c20см
490 _v0
500 _aБагшийн тухай ухагдахуунд орчин үеийн байр сууринаас хандан багшийн сурган хүмүүжүүлэх үйл ажиллагаа, багшийн хөгжил, багш хүн судлаач байх тухай, багшийн ур чадвар эв дүй, ёс зүй, ангитай хэрхэн ажиллах, хөдөлмөр зохион байгуулалт болон багшийн хөтлөх сургалтын зарим баримт бичгийн талаар өгүүлсэн.
504 _aНомзүй х. 117
505 _tБагш мэргэжлийн тухай
_tСурган хүмүүжүүлэх зарчим
_tСурган хүмүүжүүлэх үйл ажиллагаа, түүний онцлог
_tСурган хүмүүжүүлэх ур чадвар
_tСурган хүмүүжүүлэх ёс зүй
_tБагшийн хөдөлмөр зохион байгуулалт
_tАнги удирдсан багш
_tБагшийн хөгжил
_tХичээл
_tБагшийн хөтлөх сургалтын бичиг баримт
_tБагшийн ажлыг үнэлэх нь
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан
521 _a+18
653 _aБагшийн харилцаа
653 _aБагшийн эв дүй
653 _aБагшийн ур чадвар
653 _aСургалтын арга
653 _aСургалтын техник
942 _2ddc
_cBK