000 03170nam a22003857a 4500
999 _c69370
_d69370
003 MN-UlMNUE
005 20200903113233.0
008 200903t20052005mp adopf ||||a001 0 mon d
020 _c2000
035 _a19677
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a371.1
_bБ146
100 _aЖадамба Б.
110 _aМУБИС, Боловсролын хамтын ажиллагааны нийгэмлэг
245 0 _aБагш боловсролын ирээдүй
246 _a"Багш 2005" төсөл
250 _a0
260 _c2005
_aУлаанбаатар
_bМөнхийн үсэг
300 _a110х.
_bФото, схем, график
_c24см
490 _v0
500 _aЭнэхүү товхимолд орчин үеийн боловсролын гүн ухаан, онол, үзэл баримтлалын хөгжлийн чиг хандлага, тэдгээрийн хүрээн дэх боловсролын үндсэн ойлголтуудын өөрчлөлт, түүнд суурилсан багш боловсролын болон багшийн загварыг шинэчлэх үзэл баримтлал, багш бэлтгэх тогтолцоо, үйл явцыг иж бүрнээр нь өөрчлөх нэгэн хувилбар зэргийн талаар тусгайлан судалж, алхам алхмаар хуримтлуулж байгаа шинэ мэдлэгээ та бүхний оюун ухааны мэлмийд толилуулан, санал бодлыг тань авснаар "Хамтдаа сурч хөгжих" буянт үйлсийн далайд дусал нэмэр оруулахыг хичээсэн бүтээл юм.
504 _aНомзүй х. 109
505 _tБагш боловсролын хөгжлийн орчин үеийн чиг хандлага, үзэл баримтлалын асуудал
_tБагшийн олон талт загвар
_tБагш бэлтгэх сургалтын шинэ төлөвлөгөө
_tБагш бэлтгэх сургалтын шинэ хөтөлбөрийг шинэчлэх зарчим
_tБагш бэлтгэх сургалтын шинэ аргазүйн шинэчлэл
_tБагш боловсролын хүрээний түншлэл, хамтын ажиллагааны хэвбэр, онцлог, үүрэг, ач холбогдол
_tБагш мэргэжлийн хичээлийн багцад хийх иж бүрдэл, агуулга, технологийн шинэчлэл
_tБагш бэлтгэдэг сургууль болон клиник-сургууль, цэцэрлэгийн багш нарын судалгааны чадавхийг дээшлүүлэх ажлын шинэчлэл
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aСургалт
653 _aСуралцагч
653 _aМэдлэг
653 _aХувь хүн
653 _aМэргэжил
700 _aБатсуурь Ц.
_aПүрэв-очир Б.
_aПүрэвдорж Д.
942 _2ddc
_cBK