000 | 03170nam a22003857a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c69370 _d69370 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200903113233.0 | ||
008 | 200903t20052005mp adopf ||||a001 0 mon d | ||
020 | _c2000 | ||
035 | _a19677 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.1 _bБ146 |
||
100 | _aЖадамба Б. | ||
110 | _aМУБИС, Боловсролын хамтын ажиллагааны нийгэмлэг | ||
245 | 0 | _aБагш боловсролын ирээдүй | |
246 | _a"Багш 2005" төсөл | ||
250 | _a0 | ||
260 |
_c2005 _aУлаанбаатар _bМөнхийн үсэг |
||
300 |
_a110х. _bФото, схем, график _c24см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЭнэхүү товхимолд орчин үеийн боловсролын гүн ухаан, онол, үзэл баримтлалын хөгжлийн чиг хандлага, тэдгээрийн хүрээн дэх боловсролын үндсэн ойлголтуудын өөрчлөлт, түүнд суурилсан багш боловсролын болон багшийн загварыг шинэчлэх үзэл баримтлал, багш бэлтгэх тогтолцоо, үйл явцыг иж бүрнээр нь өөрчлөх нэгэн хувилбар зэргийн талаар тусгайлан судалж, алхам алхмаар хуримтлуулж байгаа шинэ мэдлэгээ та бүхний оюун ухааны мэлмийд толилуулан, санал бодлыг тань авснаар "Хамтдаа сурч хөгжих" буянт үйлсийн далайд дусал нэмэр оруулахыг хичээсэн бүтээл юм. | ||
504 | _aНомзүй х. 109 | ||
505 |
_tБагш боловсролын хөгжлийн орчин үеийн чиг хандлага, үзэл баримтлалын асуудал _tБагшийн олон талт загвар _tБагш бэлтгэх сургалтын шинэ төлөвлөгөө _tБагш бэлтгэх сургалтын шинэ хөтөлбөрийг шинэчлэх зарчим _tБагш бэлтгэх сургалтын шинэ аргазүйн шинэчлэл _tБагш боловсролын хүрээний түншлэл, хамтын ажиллагааны хэвбэр, онцлог, үүрэг, ач холбогдол _tБагш мэргэжлийн хичээлийн багцад хийх иж бүрдэл, агуулга, технологийн шинэчлэл _tБагш бэлтгэдэг сургууль болон клиник-сургууль, цэцэрлэгийн багш нарын судалгааны чадавхийг дээшлүүлэх ажлын шинэчлэл |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aСургалт | ||
653 | _aСуралцагч | ||
653 | _aМэдлэг | ||
653 | _aХувь хүн | ||
653 | _aМэргэжил | ||
700 |
_aБатсуурь Ц. _aПүрэв-очир Б. _aПүрэвдорж Д. |
||
942 |
_2ddc _cBK |