000 | 03162nam a22003017a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c70664 _d70664 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200520062737.0 | ||
008 | 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
035 | _a27609 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a922'517 _bЭ739 |
||
100 | _aЭрдэмт М. | ||
110 | _aТүүх соёл, хэл бичиг судлалын Тод номын гэрэл төв | ||
245 | 0 |
_aРавжамба Зая бандида Намхайжамц судлал _cЭрх. Сүхбаатар На., Ред Түвшинтөгс Б., Хишигтогтох Ч. |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2008 _aУлаанбаатар _bСоёмбо принтинг |
||
300 |
_a278 х. _bДэвсгэр зураг, хүснэгт _c25 см |
||
490 | _v7 | ||
500 | _aМонгол судлалч Мянгад Эрдэмт эл бүтээлдээ XVII зууны Монголын хэлний эрдэмтэн, соён гэгээрүүлэгч, шашин соёлын зүтгэлтэн Равжамба Зая бандида Намхайжамц Огторгуйн далай судлалын судалгааны байдал, сурвалж хэрэглэгдэхүүн, намтар, үйл ажиллагааг шинжилж, Монголын түүх, шашин, соёлын судлалд гүйцэтгэсэн үүрэг, эзлэх байр суурийг тодорхойлжээ | ||
504 | _aНом зүй х. 265 | ||
505 |
_tЗая бандида Намхайжамц судлалын судалгааны байдал, сурвалж хэрэглэгдэхүүн: БНХАУ, Монгол улс дахь судалгаа _tЗая бандидын гэр бүл, түүний сахил авсан, Төвдөд очсон Ойраддаа буцсан нь _tЗая бандидын шашин дэлгэрүүлсэн үйлс болон дөрвөн Ойрад, долоон хошууны дотоод зөрчлийг эвсүүлсэн хүч чармайлт _tЗая бандидын зохиосон тод үсэг: Тод үсгийг дуртган зохиолгогч, зохиосон зорилго, цаг хугацаа ба орон зай _tЗая бандидын зохиосон тод үсгийн нөлөө _tЗая бандидын орчуулгын үйлс: холбогдох "Барс жилээс барс жил"- гэдгийн учир _tЗая бандида, шавь нарын орчуулсан бүтээлийн бүртгэл, төгсгөлийн шүлэг _tЗая бандидын байгуулсан их хүрээ: байгуулагдсан цаг, шавь нар ба аж ахуйн байдал, их хүрээний түүхэн явц _tЗая бандида ба Төвд, Чин улсын харилцаа _tЗая бандидын хувилгаан ба шүтээн хөрөг |
||
653 | _aЗая бандида Намхайжамцын цадиг түүх | ||
653 | _aЗая бандида Намхайжамц судлалын шинэ санаа | ||
653 | _aТод үсэг | ||
942 |
_2ddc _cBK |