000 | 02231nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c70690 _d70690 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200824125630.0 | ||
008 | 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
035 | _a27625 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a305.552'517 _bӨ741 |
||
100 | _aД-р (Ph.D) Өлзийсайхан Д. | ||
245 | 0 |
_aМонголын үндэсний сэхээтэн _bРед д-р, проф Төмөр-Очир С |
|
246 | _aҮүсэл, хөгжлийн зүй тогтол,хувь тавилан /Онол практикийн асуудал/ | ||
250 | _a2 | ||
260 |
_c2006 _aУлаанбаатар _bБит пресс |
||
300 |
_a518 х. _bХүснэгт., гар зур _c20 см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aФилософич Өлзийсайхан сэхээтний тухай энэ номондоо сэхээтний үүсэл, хөгжлийн тухай үзэл баримтлал, монголд үндэсний сэхээтэн бүрэлдэн төлөвшсөн үйл явц, улс төр, нийгэм, эдийн засаг, оюун санааны урьдчилсан нөхцөл, түүхэн онцлогийг толилуулжээ | ||
504 | _aНом зүй 436 х. | ||
505 |
_tСэхээтний үүсэл, хөгжлийг судлах арга зүй _tСэхээтний төлөвшил, хөгжлийн учир шалтгаан, диалектик _tАрдын засгийн сүүлчийн жилүүд болон зах зээлийн тогтолцоот ардчилсан шинэ нийгмийн үеийн сэхээтэн _tАрдчилсан үеийн сэхээтний нийгмийн дүр төрх |
||
653 | _aСэхээтэн, нийгэмд эзлэх байр суурь, үүрэг | ||
653 | _aТөрийн хэрэг дэх хуучин сэхээтний цөөнхийн төлөөлөл | ||
653 | _aСэхээтний хэлмэгдүүлэлт | ||
653 | _aҮндэсний ардын боловсролын системийн үүсэл, хөгжил | ||
653 | _aСэхээтний нийгмийн бүтэц, өөрчлөлт | ||
942 |
_2ddc _cBK |