000 | 02393nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c70749 _d70749 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200916104655.0 | ||
008 | 200916t20082008mp ao||g ||||a001 0bmon d | ||
020 |
_a978-999295987-8 _c8000 |
||
035 | _a27925 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.1 _bӨ741 |
||
100 | _aӨлзийсайхан Д. | ||
245 | 0 |
_aМонголын үндэсний багш сэхээтэн: Төлөвшил, хөгжил (Онол практикийн асуудал) _c(Ред. Д. Павлик) |
|
246 | _aСэхээтэн нь ард түмнийхээ өмнө маш өндөр хариуцлага хүлээдгийн хувьд сэхээтэн байдаг | ||
250 | _a0 | ||
260 |
_c2008 _aУлаанбаатар _bБит пресс |
||
300 |
_a152х. _bФото _c20см |
||
490 | _v0 | ||
504 | _aНомзүй х. 146 | ||
505 |
_tЭргэцүүлэл _tСэхээтний тухай _tСэхээтний төлөвшил, хөгжилд нөлөөлсөн улс төр, эдийн засаг, оюун санааны хүчин зүйл _tБоловсролын системийн үүсэл, төлөвшил, хөгжил, зөвлөлт холбоот улсын тусламж _tСэхээтний эсрэг явуулсан улс төрийн хэлмэгдүүлэлт _tАрдчилал: үндэсний сэхээтний өнөөгийн төлөв _tСэхээтний тоо ба чанар _tСэхээтний нийгмийн үүрэг роль өсөн нэмэгдэх зүй тогтол _tСэхээтний салбар, мэргэжлийн бүтэц _tСэхээтнийг нөхөх эх сурвалж _tБагш сэхээтэнтэй холбогдсон зарим статистик _tДүгнэлт _tНом босгох явцад төрсөн эсэн бусын санаа _tИлүү байж болох ч гэсэн хойч үеийнхээ залуу багш сэхээтэнд үлдээх миний хоёр зөвлөмж _tМонголын ахмад үеийн багш сэхээтэн фото дуранд _tБагш таны чөлөөт цагт |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aБагш | ||
653 | _aЭрдэмтэн | ||
653 | _aСэхээтэн | ||
942 |
_2ddc _cBK |