000 02393nam a22003257a 4500
999 _c70749
_d70749
003 MN-UlMNUE
005 20200916104655.0
008 200916t20082008mp ao||g ||||a001 0bmon d
020 _a978-999295987-8
_c8000
035 _a27925
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a371.1
_bӨ741
100 _aӨлзийсайхан Д.
245 0 _aМонголын үндэсний багш сэхээтэн: Төлөвшил, хөгжил (Онол практикийн асуудал)
_c(Ред. Д. Павлик)
246 _aСэхээтэн нь ард түмнийхээ өмнө маш өндөр хариуцлага хүлээдгийн хувьд сэхээтэн байдаг
250 _a0
260 _c2008
_aУлаанбаатар
_bБит пресс
300 _a152х.
_bФото
_c20см
490 _v0
504 _aНомзүй х. 146
505 _tЭргэцүүлэл
_tСэхээтний тухай
_tСэхээтний төлөвшил, хөгжилд нөлөөлсөн улс төр, эдийн засаг, оюун санааны хүчин зүйл
_tБоловсролын системийн үүсэл, төлөвшил, хөгжил, зөвлөлт холбоот улсын тусламж
_tСэхээтний эсрэг явуулсан улс төрийн хэлмэгдүүлэлт
_tАрдчилал: үндэсний сэхээтний өнөөгийн төлөв
_tСэхээтний тоо ба чанар
_tСэхээтний нийгмийн үүрэг роль өсөн нэмэгдэх зүй тогтол
_tСэхээтний салбар, мэргэжлийн бүтэц
_tСэхээтнийг нөхөх эх сурвалж
_tБагш сэхээтэнтэй холбогдсон зарим статистик
_tДүгнэлт
_tНом босгох явцад төрсөн эсэн бусын санаа
_tИлүү байж болох ч гэсэн хойч үеийнхээ залуу багш сэхээтэнд үлдээх миний хоёр зөвлөмж
_tМонголын ахмад үеийн багш сэхээтэн фото дуранд
_tБагш таны чөлөөт цагт
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aБагш
653 _aЭрдэмтэн
653 _aСэхээтэн
942 _2ddc
_cBK