000 | 02901nam a22004337a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20240516151600.0 | ||
008 | 200526s2009 mp ad||| b||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9992962674 _c6000 |
||
035 | _a30476 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 |
_cМУБИС _aMN-UlMNUE _bMON _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a001.42 _bМ 985 |
||
100 | 0 |
_aМягмар, О. _eЗохиогч _93286 |
|
245 | 1 | 0 |
_aСудлаач багшийн гарын авлага / _cЗохиогч: О. Мягмар |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _b"Ган принт" ХХК _c2009. |
|
300 |
_a182 хуудастай : _bГрафик, хүснэгт, схем ; _c25 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
504 | _aНомзүй (хуудастай 179) | ||
505 | 0 |
_tХүүхдийг судлахад анхаарах зүйлүүд -- _tХүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судлах зарим аргуудыг хэрэглэх үлгэрчилэл жишээ -- _tСургуулийн бага насны хүүхдийг судлах хялбар арван арга -- _tСургуулийн өсвөр ахлах насныхны сэтгэл зүйн онцлогийг судлах зарим аргууд -- _tХүүхэд эцэг эхийн хоорондын харилцааг тодорхойлох зарим арга зүй -- _tСуралцагчдын анги бүлгийн нийгэм сэтгэл зүйн онцлог ба судлах аргууд |
|
520 | _aСэтгэл судлалын уханы гол ухагдахуунуудыг сурган хүмүүжүүлэх хөдөлмөрийн өдөр дутмын практиктай холбон хялбарчилж өгсөний дээр сонирхолтой туршилтууд, өөрийн орны багш сурган хүмүүжүүлэгчдийн туршлага, гадаад дотоодын жишээ баримтаар баяжуулан тайлбарлаж өгсөнд энэхүү номын ач холбогдол оршиж байна. | ||
546 |
_aмонгол _bкирилл |
||
653 | 4 | _aСудалгааны бэлтгэл | |
653 | 4 | _aАжиглалтын арга | |
653 | 4 | _aТуршилтын арга | |
653 | 4 | _aЯрианы арга | |
653 | 4 | _aАнкетын арга | |
653 | 4 | _aБаримт бичгийн шинжилгээ | |
653 | 4 | _aКонтент анализ | |
653 | 4 | _aТестийн арга | |
653 | 4 | _aСудалгааны ёс зүй | |
653 | 4 | _aСудалгааны практик ач холбогдол | |
653 | 4 | _aСуралцагчдын анги бүлгийн сэтгэл зүйн онцлог | |
653 | 4 | _aАнги хамт олон | |
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c71198 _d71198 |