000 02901nam a22004337a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20240516151600.0
008 200526s2009 mp ad||| b||| 00| 0 mon d
020 _a9992962674
_c6000
035 _a30476
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
_aMN-UlMNUE
_bMON
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
082 _221
_a001.42
_bМ 985
100 0 _aМягмар, О.
_eЗохиогч
_93286
245 1 0 _aСудлаач багшийн гарын авлага /
_cЗохиогч: О. Мягмар
264 1 _aУлаанбаатар :
_b"Ган принт" ХХК
_c2009.
300 _a182 хуудастай :
_bГрафик, хүснэгт, схем ;
_c25 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
504 _aНомзүй (хуудастай 179)
505 0 _tХүүхдийг судлахад анхаарах зүйлүүд --
_tХүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судлах зарим аргуудыг хэрэглэх үлгэрчилэл жишээ --
_tСургуулийн бага насны хүүхдийг судлах хялбар арван арга --
_tСургуулийн өсвөр ахлах насныхны сэтгэл зүйн онцлогийг судлах зарим аргууд --
_tХүүхэд эцэг эхийн хоорондын харилцааг тодорхойлох зарим арга зүй --
_tСуралцагчдын анги бүлгийн нийгэм сэтгэл зүйн онцлог ба судлах аргууд
520 _aСэтгэл судлалын уханы гол ухагдахуунуудыг сурган хүмүүжүүлэх хөдөлмөрийн өдөр дутмын практиктай холбон хялбарчилж өгсөний дээр сонирхолтой туршилтууд, өөрийн орны багш сурган хүмүүжүүлэгчдийн туршлага, гадаад дотоодын жишээ баримтаар баяжуулан тайлбарлаж өгсөнд энэхүү номын ач холбогдол оршиж байна.
546 _aмонгол
_bкирилл
653 4 _aСудалгааны бэлтгэл
653 4 _aАжиглалтын арга
653 4 _aТуршилтын арга
653 4 _aЯрианы арга
653 4 _aАнкетын арга
653 4 _aБаримт бичгийн шинжилгээ
653 4 _aКонтент анализ
653 4 _aТестийн арга
653 4 _aСудалгааны ёс зүй
653 4 _aСудалгааны практик ач холбогдол
653 4 _aСуралцагчдын анги бүлгийн сэтгэл зүйн онцлог
653 4 _aАнги хамт олон
942 _2ddc
_cBK
999 _c71198
_d71198