000 06771nam a22003137a 4500
999 _c72045
_d72045
003 MN-UlMNUE
005 20190301134939.0
008 180827b2013 mp l|||| |||| 001 0 mon d
020 _c15000
035 _a32030
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a494.23'071
_bТ587
100 _aТөмөр Д.
245 0 _aНүдлэн сэтгэх зураглал буюу тулгуур дохио
_cХяна Өлзийхутаг Ц
250 _a2 дахь хэвлэл
260 _c2013
_aУлаанбаатар
_bСорхон цагаан ХХК
300 _a212х.
_c28см
490 _v0
500 _aЗохиогч багш, сурагчдын ашиглах, ажиллах, сурах арга барил, туршлагын номдоо нүдлэн сэтгэх зураглал буюу тулгуур дохионы сургалтын сурган хүмүүжүүлэх онолоо нэгтгэн дүгнэжээ
504 _aх.199
505 _tЦ.Өлзийхутаг. Хөтчийн үг Ө.Цэндсүрэн. Номыг ухаарсан нь Т.Даваахүү. Мэргэжил нэгт миний хэлэх үг
_tI. Багш нартаа өгөх зөвлөгөө Тулгуур дохионы түүх Мэргэжил нэгтнүүд намтраас Багшийн бүтээлийн сан, түүх өгүүлнэ
_tХөдөлгөөнт үзүүлэнгийн цомог Судлагааны тогтолцооны тулгуур дохио өнгөт үзүүлэнгүүд Иж бүрэн үзүүлэнгийн зөвлөмж Бүлэг сэдвийн тулгуур дохио өнгөт үзүүлэнгүүд
_tУран зохиолын хичээлийн тулгуур ухагдахуун МУ-ын хөдөлмөрийн баатар, ардын уран зохиолч, төрийн шагналт зохиолчдын товч намтар
_tСурагчдын хөдөлмөрийг үнэлж дүгнэх нэгэн арга Чанарын үнэлгээг хувьд шилжүүлэх таблиц Чанарын үнэлгээний үр дүн Нэг цагийн хичээлийн заавар Өөрийн хичээлд анализ хийх, хийлгэх чиглэл
_tII. Сурагчдад сурах арга барил эзэмшүүлэх сургалтын төрөл бүрийн хэрэглэгдэхүүүн Монгол хэлний ерөнхий бүлэг тулгуур Монгол хэлний үгийн сангийн тулгуур Үгийн утгын ангилал Тогтвортой холбоо үгийн тулгуур
_tЯрих, бичих, найруулах, зохиох чадвараа сайжруулья Хэлц үгийн товч толь Ойролцоо утгатай хэлц үгийн товч толь Монгол хэлц үгийн зурагт ном, түүний учир өнгөт үзүүлэн эсрэг утгатай хэлц үгийн товч толь Гадаад хэлнээс яруу сайхан монгол хэлнээ хөрвүүлэхэд хэлц үгийн үүрэг
_tЭх хэлээ дээдэлж, зөв ярьж бичиж сурцгаая Зөв бичих нь хүний эрхэм соёл Үг, өгүүлбэрийн утгыг ухаарч, сэтгэн бодох дасгалууд
_tЭх зохион бичиж сурах, бичүүлж сургах зөвлөмж Эх дээр ажиллах чадвараа хөгжүүлэхэд тусламж Эсээ бичих арга зүйн зөвлөмж Эрдэмт мэргэдийн бичсэн эсээнүүд
_tМонгол бичгийн арван гурван хичээл Монгол бичгээ 15 хоногт бие даан сурах бас нэгэн хувилбараас Кирил хөрвүүлэг
_tХүүхдийн дэвтэрт хичээлийн эхнээс мөрдөх зүйлүүд Сурах арга барилын анхны алхам Савын гурван гэм дуурайн бичих сэдпэв Чингис хааны 100 алтан сургаалаас Монголчуудын цээрлэх ёсноос Ухаалаг зөв боловсон хүн болоход хэрэгтэй, багш шавийн хооронд өрнөх үгэн тулгуурууд: Даруу зан, зөрүү зан Эх хэлээ эрхэмлэе Оновчгүй үг
_tIII. Тулгуур дохионы сургалт, багшийн хөдөлмөрийн тухай шавь нарын чин сэтгэлийн үг, эрдэмтэн мэргэд, эцэг эх, багш сэтгүүлчдийн санал, дүгнэлт, шүүмж Ц.Мөнхзаяа. Төмөр багш танаа Б.ЖАвхлан. Сурах зүйл их Б.Уранчимэг. Багшийн минь ач мөн Ж.Соёл-Ундрах. Бүгдээрээ нэгэн жигд болсон Б.Буянзаяа. Багшийн тухай миний бодол Г.Гантөмөр. Их ухаарал хайрласан Д.Санжаа, Ц.Гомбожав. Бидний санал сэтгэгдэл Б.Тогтохжаргал. Хүн багшаасаа хоёр дахь уадаагаа төрдөг Д.Төмөртогоо. Гавьяатай гавьяат багш Д.Өлзийбаяр. Тулгуур дохионы сургалтыг анх удаа Ц.Дуламсүрэн. Багшийн хөдөлмөр цаглашгүй
_tIV. Ажлын үзүүлэлт, тоо хэмжээ, үр дүн Тоон үзүүлэлтүүд Олимпиад, уралдаан, тэмцээнд Нэрэмжит олимпиадын шагналтнууд Багшийнхаа мэргэжлийг өвлөгсөд Сурган хүмүүжүүлэх ажилд үзэл бодол нэгтэй зүтгэгсэд Багш Д.Төмөрийн хэвлүүлсэн, хянасан ном бүтээсэн мультимедиа Сурган хүмүүжүүлэх ба заах аргын холбогдолтой бичсэн өгүүллүүд Сурган хүмүүжүүлэх ажлын арга барил, туршлагыг заах аргач, эрдэмтэн мэргэд эцэг эх, шавь, сэтгүүлч нар үнэлсэн нь Радио, телевиз, SD, DVD. киноны сан хөмрөгт
653 _aТехник хэрэгслээр үзүүлэх слайд үзүүлэн
653 _aТулгуур тоглоом
653 _aБагш, сурагчдын гарын авлага
653 _aЗөөврийн үзүүлэн буюу кабинет
942 _2ddc
_cBK