000 02523nam a22003137a 4500
999 _c72085
_d72085
003 MN-UlMNUE
005 20200908162236.0
008 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
035 _a32214
037 _bТНУС
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a300'071
_bН587
110 _aБСШУЯ., Нийгмийн тухай мэдлэгийн улсын олимпиадын дэд хороо., Монголын түүх, нийгмийн ухааны багш нарын холбоо., МУИС-ийн Нийгмийн шинжлэх ухааны сургууль
245 0 _aНийгмийн ухааны багшийн хөгжил: онол, практикийн тулгамдсан асуудал
_bРед проф Пүрэв О.
246 _aЕБС-ийн Нийгмийн ухааны багш нарын шилдэг илтгэлүүдээс
250 _a0
260 _c2012
_aУлаанбаатар
_bБитпресс ХХК
300 _a86 х.
_bХүснэгт, диафрагм, бүдүүвч
_c29 см
490 _v0
500 _aЭнэхүү эмхтгэлд ЕБС-ийн 10-12 ангийн сурагчдын дунд зохиогддог Нийгмийн тухай мэдлэгийн улсын 2011 оны олимпиадын үеэр нийгмийн ухааны багш гарын шилдэг илтгэлд аймаг, нийслэлээс улсад шалгарсан 10 илтгэлийг толилуулжээ
505 _tНийгмийн ухааны багшийн имиж
_tЭсээ бичвэрээр хүүхдийг хөгжүүлэх нь
_tБагш ажлын байранд хөгжихөд багийн хамтын ажиллагааны үр нөлөөг нэмэгдүүлэх арга зам
_tТүүхийн хичээлийн комьютерт суурилсан сургалтын ажиллагааны нөлөөг нэмэгдүүлэх арга зам
653 _aНийгмийн ухааны хичээлийн сургаллтын орчин
653 _aТүүх, нийгмийн ухааны хичээлээр сурагчдын нэгтгэн бодох чадварыг хөгжүүлэх нь
653 _aНийгмийн ухааны сургалт ба суралцагчийн сэтгэлгээ, бүтээлч идэвхийг хөгжүүлэх аргазүй
653 _aНэгж хичээлийн үр дүн
653 _aБагшийн үнэлгээний арга
942 _2ddc
_cBK