000 | 02523nam a22003137a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c72085 _d72085 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200908162236.0 | ||
008 | 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
035 | _a32214 | ||
037 | _bТНУС | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a300'071 _bН587 |
||
110 | _aБСШУЯ., Нийгмийн тухай мэдлэгийн улсын олимпиадын дэд хороо., Монголын түүх, нийгмийн ухааны багш нарын холбоо., МУИС-ийн Нийгмийн шинжлэх ухааны сургууль | ||
245 | 0 |
_aНийгмийн ухааны багшийн хөгжил: онол, практикийн тулгамдсан асуудал _bРед проф Пүрэв О. |
|
246 | _aЕБС-ийн Нийгмийн ухааны багш нарын шилдэг илтгэлүүдээс | ||
250 | _a0 | ||
260 |
_c2012 _aУлаанбаатар _bБитпресс ХХК |
||
300 |
_a86 х. _bХүснэгт, диафрагм, бүдүүвч _c29 см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЭнэхүү эмхтгэлд ЕБС-ийн 10-12 ангийн сурагчдын дунд зохиогддог Нийгмийн тухай мэдлэгийн улсын 2011 оны олимпиадын үеэр нийгмийн ухааны багш гарын шилдэг илтгэлд аймаг, нийслэлээс улсад шалгарсан 10 илтгэлийг толилуулжээ | ||
505 |
_tНийгмийн ухааны багшийн имиж _tЭсээ бичвэрээр хүүхдийг хөгжүүлэх нь _tБагш ажлын байранд хөгжихөд багийн хамтын ажиллагааны үр нөлөөг нэмэгдүүлэх арга зам _tТүүхийн хичээлийн комьютерт суурилсан сургалтын ажиллагааны нөлөөг нэмэгдүүлэх арга зам |
||
653 | _aНийгмийн ухааны хичээлийн сургаллтын орчин | ||
653 | _aТүүх, нийгмийн ухааны хичээлээр сурагчдын нэгтгэн бодох чадварыг хөгжүүлэх нь | ||
653 | _aНийгмийн ухааны сургалт ба суралцагчийн сэтгэлгээ, бүтээлч идэвхийг хөгжүүлэх аргазүй | ||
653 | _aНэгж хичээлийн үр дүн | ||
653 | _aБагшийн үнэлгээний арга | ||
942 |
_2ddc _cBK |