000 | 02146nam a22003857a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20231008152836.0 | ||
008 | 200904t20132013mp d|||f ||||a011 0 mon d | ||
020 |
_a978-999734754-4 _c15000 |
||
035 | _a34003 | ||
037 | _bБоСС | ||
040 |
_cМУБИС _aMN-UlMNUE _erda _dMN-UlMNUE |
||
082 |
_221 _a371.1 _bБ174 |
||
100 |
_aБайгалмаа Ч. _9102 |
||
110 | _aМУБИС | ||
245 | 0 | _aБагшийн мэргэжлийн хөгжил туршилт судалгаа | |
250 | _a2 дахь хэвлэл | ||
260 |
_c2013 _aУлаанбаатар _bБит пресс |
||
300 |
_a162х. _bСхем, график _c24см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aОрчин үед багш хөгжихөд мэргэжлийн ном гарын авлага уншиж судалж хөгжихөөс илүү, хамтран ажиллагсад, суралцагчдаас үзүүлж буй хариу үйлдэл, үнэлгээ дүгнэлтэд тулгуурлан түүнийг шинжлэн судалж ажлаа сайжруулах нь хамгийн чухал юм. Багш нар судалгаа хийгээд орхихгүй, бусад багш нартай хамтран амьдрал практикт хэрэгжүүлж сургалт судалгааг хослуулж, багшлах явцдаа хамтаар хөгждөг талаар өгүүлнэ. | ||
504 | _aНомзүй х. 161 | ||
505 |
_tБагшийн мэргэжлийн үйл ажиллагаа _tСудалгааны арга зүй _tМэргэжлийн үйл ажиллагаандаа тулгуурлан багш хөгжих явцыг туршсан нь |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aСудалгааны ажил | ||
653 | _aБагш мэргэжил | ||
653 | _aБагш сэтгэлгээ | ||
653 | _aБагш хөгжих | ||
653 | _aБүтээлч багш | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c72537 _d72537 |