000 02146nam a22003857a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20231008152836.0
008 200904t20132013mp d|||f ||||a011 0 mon d
020 _a978-999734754-4
_c15000
035 _a34003
037 _bБоСС
040 _cМУБИС
_aMN-UlMNUE
_erda
_dMN-UlMNUE
082 _221
_a371.1
_bБ174
100 _aБайгалмаа Ч.
_9102
110 _aМУБИС
245 0 _aБагшийн мэргэжлийн хөгжил туршилт судалгаа
250 _a2 дахь хэвлэл
260 _c2013
_aУлаанбаатар
_bБит пресс
300 _a162х.
_bСхем, график
_c24см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
490 _v0
500 _aОрчин үед багш хөгжихөд мэргэжлийн ном гарын авлага уншиж судалж хөгжихөөс илүү, хамтран ажиллагсад, суралцагчдаас үзүүлж буй хариу үйлдэл, үнэлгээ дүгнэлтэд тулгуурлан түүнийг шинжлэн судалж ажлаа сайжруулах нь хамгийн чухал юм. Багш нар судалгаа хийгээд орхихгүй, бусад багш нартай хамтран амьдрал практикт хэрэгжүүлж сургалт судалгааг хослуулж, багшлах явцдаа хамтаар хөгждөг талаар өгүүлнэ.
504 _aНомзүй х. 161
505 _tБагшийн мэргэжлийн үйл ажиллагаа
_tСудалгааны арга зүй
_tМэргэжлийн үйл ажиллагаандаа тулгуурлан багш хөгжих явцыг туршсан нь
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aСудалгааны ажил
653 _aБагш мэргэжил
653 _aБагш сэтгэлгээ
653 _aБагш хөгжих
653 _aБүтээлч багш
942 _2ddc
_cBK
999 _c72537
_d72537