000 01735nam a22003017a 4500
999 _c72540
_d72540
003 MN-UlMNUE
005 20190124103738.0
008 180827t2009 mp aldlf |||| 00| 0 mon d
035 _a34013
037 _bБоСС
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a155.4
_bЭ739
100 _aЭрдэнэчулуун Д.
245 0 _aХүүхдийг судлах арга зүй
250 _a0
260 _c2009
_aУлаанбаатар
_bГан принт
300 _a93х.
_bСхем, график
_c20см
490 _v1
500 _a Сэтгэцийн олон талт нарийн үзэгдлийг бодит байдал дээр туршин судалж тэдгээрийн зүй тогтлыг танин мэдэх, сэтгэл судлалын хичээлээр олж авсан онолын мэдлэгээ эмхлэн цэгцэлж гүнзгийрүүлэн бататгах семинар, багшлах ажлын суурь бэлтгэх болж өгдөг лабораторийн хичээлийн үр өгөөжийг дээшлүүлэхэд энэхүү гарын авлагын гол зорилго чиглэгдэж байгаа юм.
504 _aНомзүй х. 73
505 _tАнхаарал
_tШууд мэдрэн таних үйлүүд
_tОй тогтоолт
_tХийсвэрлэн таних үйлүүд
_tХүүхдийн оюун ухааны хөгжил
653 _aТүр зуурын ойн багтаамж
653 _aТуршигдагчид өгөх заавар
653 _aСудалгааны үр дүнг боловсруулах
653 _aСудалгаа явуулах журам
942 _2ddc
_cBK