000 | 01735nam a22003017a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c72540 _d72540 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190124103738.0 | ||
008 | 180827t2009 mp aldlf |||| 00| 0 mon d | ||
035 | _a34013 | ||
037 | _bБоСС | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a155.4 _bЭ739 |
||
100 | _aЭрдэнэчулуун Д. | ||
245 | 0 | _aХүүхдийг судлах арга зүй | |
250 | _a0 | ||
260 |
_c2009 _aУлаанбаатар _bГан принт |
||
300 |
_a93х. _bСхем, график _c20см |
||
490 | _v1 | ||
500 | _a Сэтгэцийн олон талт нарийн үзэгдлийг бодит байдал дээр туршин судалж тэдгээрийн зүй тогтлыг танин мэдэх, сэтгэл судлалын хичээлээр олж авсан онолын мэдлэгээ эмхлэн цэгцэлж гүнзгийрүүлэн бататгах семинар, багшлах ажлын суурь бэлтгэх болж өгдөг лабораторийн хичээлийн үр өгөөжийг дээшлүүлэхэд энэхүү гарын авлагын гол зорилго чиглэгдэж байгаа юм. | ||
504 | _aНомзүй х. 73 | ||
505 |
_tАнхаарал _tШууд мэдрэн таних үйлүүд _tОй тогтоолт _tХийсвэрлэн таних үйлүүд _tХүүхдийн оюун ухааны хөгжил |
||
653 | _aТүр зуурын ойн багтаамж | ||
653 | _aТуршигдагчид өгөх заавар | ||
653 | _aСудалгааны үр дүнг боловсруулах | ||
653 | _aСудалгаа явуулах журам | ||
942 |
_2ddc _cBK |