000 | 02256nam a22003137a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20250501115419.0 | ||
008 | 180827s2009 mp d|||| |||| 001 0 mon d | ||
020 | _a9781412966085 (cloth) | ||
020 | _a97814129660920 (pbk.) | ||
035 | _a34201 | ||
037 | _bАзийн хөгжлийн банк БШУЯ. | ||
040 |
_cMN-UlMNUE _aMN-UlMNUE _bMON _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 |
_aMON _feng |
||
043 | _an-us--- | ||
082 |
_221 _a372.127 _bГ199 |
||
100 | 1 |
_aГаллаван, П. _eЗохиогч _97828 |
|
240 | 1 | 0 |
_aDeveloping performance-based assessments _lМонгол хэлээр |
245 | 1 | 0 |
_aГүйцэтгэлд суурилсан үнэлгээ боловсруулах нь : _bБага анги К-5 / _cЗохиогч: Нэнси, П. Галавин |
264 | 1 |
_aThousand Oaks, Calif : _bCorwin Press _c2009. |
|
300 |
_a216 хуудастай : _bХүснэгттэй ; _c24 см |
||
505 | 0 |
_tҮнэлгээний олон зорилгыг нягтлах нь -- _tОйлгохуйг идэвхижүүлэхэд үнэлгээг төлөвлөх нь -- _tУрьдчилсан үнэлгээний суурь өгөгдөл цуглуулах нь -- _tЯвцын үнэлгээг зохистойгоор тааруулах нь -- _tСуралцахуй, оноож товлосон сургалт, дагалдах эргэх холбоо, засварыг нэгтгэх нь -- _tЭцсийн үнэлгээг удирдан явуулах нь -- _tЮунд үнэлгээ хийхээ тогтоох нь -- _tХэрхэн үнэлгээ хийхийг шинжих нь -- _tҮнэлгээний загвар маягт, рубрик хийх нь -- _tҮнэлэлт дүгнэлт тайлагнах ажиллагааг удирдан явуулах нь |
|
546 |
_aМонгол _bКирилл |
||
650 | 0 |
_aEducational tests and measurements _zUnited States. _97829 |
|
650 | 0 |
_2Competency-based educational tests _zUnited States |
|
650 | 0 |
_aSchool children _xRating _zUnited States. _97830 |
|
710 | 2 |
_aБоловсрол , Шинжлэх ухааны яам _bБоловсролын салбарын шинэчлэл төсөл _eЭрхэлсэн байгууллага _97831 |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c72625 _d72625 |