000 | 04556nam a22004097a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c73234 _d73234 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200604121012.0 | ||
008 | 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _aISBN 999784161-1 | ||
035 | _a35901 | ||
037 | _bНийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a494.2'076 _bЭ 739 |
||
100 | _aЭрдэнэсан Д. | ||
245 | 0 |
_aМонгол хэлний эхийг унших бичих дасгал _cХян. А. Цог-очир |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2016 _aУлаанбаатар _bСоёмбо принтинг |
||
300 | _a64 | ||
490 | _v0 | ||
504 | _aМэдээллийг задлан шинжлэх үйлийг хөгжүүлэхийн тулд багш өөрийн заах арга зүйгээ бүтээлчээр хөгжүүлэх, өөрчлөх шаардлагатай юм. Багш зөвхөн мэдээлэл дамжуулдаг идэвхгүй аргаас, багш сурагч хоёрын харилцаанд тулгуурлах идэвхтэй аргад шилжих тухай хэлэлцэж байсан бол өнөө үед багш-сурагч мөн сурагч-сурагчийн хоорондын харилцан идэвхтэй үйл нь сургалтын явцад үр нөлөөтэй болох тухай асуудал хөндөгдөх болжээ. Энэхүү номд байгаа төрөл бүрийн дасгалыг сурагчид гүйцэтгэхдээ бодох, эргэцүүлэх, ярилцах, зөвлөлдөх, маргалдах, мэтгэлцэх, санал бодлоо солилцох, эрэл хайгуул хийх, бие биеийн хийснийг үнэлэх дүгнэх, дахин сайжруулах гэх мэт тэдний өмнө "давж чадахуйц" багахан бэрхшээлийг сонирхолтой хэлбэрээр бий болгож, тэдгээрийг төрөл бүрийн бүтээлч аргаар гүйцэтгэвэл илүү үр дүнтэй болохыг зөвлөж байна. | ||
505 |
_aМэдээллийг задлан шинжлэх үйлийг хөгжүүлэхийн тулд багш өөрийн заах арга зүйгээ бүтээлчээр хөгжүүлэх, өөрчлөх шаардлагатай юм. Багш зөвхөн мэдээлэл дамжуулдаг идэвхгүй аргаас, багш сурагч хоёрын харилцаанд тулгуурлах идэвхтэй аргад шилжих тухай хэлэлцэж байсан бол өнөө үед багш-сурагч мөн сурагч-сурагчийн хоорондын харилцан идэвхтэй үйл нь сургалтын явцад үр нөлөөтэй болох тухай асуудал хөндөгдөх болжээ. Энэхүү номд байгаа төрөл бүрийн дасгалыг сурагчид гүйцэтгэхдээ бодох, эргэцүүлэх, ярилцах, зөвлөлдөх, маргалдах, мэтгэлцэх, санал бодлоо солилцох, эрэл хайгуул хийх, бие биеийн хийснийг үнэлэх дүгнэх, дахин сайжруулах гэх мэт тэдний өмнө "давж чадахуйц" багахан бэрхшээлийг сонирхолтой хэлбэрээр бий болгож, тэдгээрийг төрөл бүрийн бүтээлч аргаар гүйцэтгэвэл илүү үр дүнтэй болохыг зөвлөж байна. _tУран зохиолын бус ухийг унших, бичих _tУран зохиолын эхийг унших, бичих _tБүтээлчээр унших, бичих арга _tМонгол хэлний эхийг унших бичих дасгал /Хариу, тайлбар/ |
||
653 | _aБаримтад суурилсан эх | ||
653 | _aЭхийг задлан шинжилж унших | ||
653 | _aБүтээлчээр хувиргах | ||
653 | _aХарьцуулан унших | ||
653 | _aДүрслэл ашиглах | ||
653 | _aХүүрнэсэн намтар | ||
653 | _aТоочсон намтар | ||
653 | _aЭргэцүүлэл | ||
653 | _aЯтгасан эх | ||
653 | _aҮгийн сан | ||
653 | _aЭхийн дүр | ||
653 | _aХэлзүй | ||
653 | _aУран сэтгэмж | ||
942 |
_2ddc _cBK |