000 04556nam a22004097a 4500
999 _c73234
_d73234
003 MN-UlMNUE
005 20200604121012.0
008 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _aISBN 999784161-1
035 _a35901
037 _bНийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a494.2'076
_bЭ 739
100 _aЭрдэнэсан Д.
245 0 _aМонгол хэлний эхийг унших бичих дасгал
_cХян. А. Цог-очир
250 _a0
260 _c2016
_aУлаанбаатар
_bСоёмбо принтинг
300 _a64
490 _v0
504 _aМэдээллийг задлан шинжлэх үйлийг хөгжүүлэхийн тулд багш өөрийн заах арга зүйгээ бүтээлчээр хөгжүүлэх, өөрчлөх шаардлагатай юм. Багш зөвхөн мэдээлэл дамжуулдаг идэвхгүй аргаас, багш сурагч хоёрын харилцаанд тулгуурлах идэвхтэй аргад шилжих тухай хэлэлцэж байсан бол өнөө үед багш-сурагч мөн сурагч-сурагчийн хоорондын харилцан идэвхтэй үйл нь сургалтын явцад үр нөлөөтэй болох тухай асуудал хөндөгдөх болжээ. Энэхүү номд байгаа төрөл бүрийн дасгалыг сурагчид гүйцэтгэхдээ бодох, эргэцүүлэх, ярилцах, зөвлөлдөх, маргалдах, мэтгэлцэх, санал бодлоо солилцох, эрэл хайгуул хийх, бие биеийн хийснийг үнэлэх дүгнэх, дахин сайжруулах гэх мэт тэдний өмнө "давж чадахуйц" багахан бэрхшээлийг сонирхолтой хэлбэрээр бий болгож, тэдгээрийг төрөл бүрийн бүтээлч аргаар гүйцэтгэвэл илүү үр дүнтэй болохыг зөвлөж байна.
505 _aМэдээллийг задлан шинжлэх үйлийг хөгжүүлэхийн тулд багш өөрийн заах арга зүйгээ бүтээлчээр хөгжүүлэх, өөрчлөх шаардлагатай юм. Багш зөвхөн мэдээлэл дамжуулдаг идэвхгүй аргаас, багш сурагч хоёрын харилцаанд тулгуурлах идэвхтэй аргад шилжих тухай хэлэлцэж байсан бол өнөө үед багш-сурагч мөн сурагч-сурагчийн хоорондын харилцан идэвхтэй үйл нь сургалтын явцад үр нөлөөтэй болох тухай асуудал хөндөгдөх болжээ. Энэхүү номд байгаа төрөл бүрийн дасгалыг сурагчид гүйцэтгэхдээ бодох, эргэцүүлэх, ярилцах, зөвлөлдөх, маргалдах, мэтгэлцэх, санал бодлоо солилцох, эрэл хайгуул хийх, бие биеийн хийснийг үнэлэх дүгнэх, дахин сайжруулах гэх мэт тэдний өмнө "давж чадахуйц" багахан бэрхшээлийг сонирхолтой хэлбэрээр бий болгож, тэдгээрийг төрөл бүрийн бүтээлч аргаар гүйцэтгэвэл илүү үр дүнтэй болохыг зөвлөж байна.
_tУран зохиолын бус ухийг унших, бичих
_tУран зохиолын эхийг унших, бичих
_tБүтээлчээр унших, бичих арга
_tМонгол хэлний эхийг унших бичих дасгал /Хариу, тайлбар/
653 _aБаримтад суурилсан эх
653 _aЭхийг задлан шинжилж унших
653 _aБүтээлчээр хувиргах
653 _aХарьцуулан унших
653 _aДүрслэл ашиглах
653 _aХүүрнэсэн намтар
653 _aТоочсон намтар
653 _aЭргэцүүлэл
653 _aЯтгасан эх
653 _aҮгийн сан
653 _aЭхийн дүр
653 _aХэлзүй
653 _aУран сэтгэмж
942 _2ddc
_cBK