000 05003nam a22005297a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20230417161246.0
008 180827b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99978-2-935
_c25000
035 _a36956
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
_aMN-UlMNUE
_erda
_dMN-UlMNUE
082 _221
_a371.9
_bТ 694
100 _aCandace Kaye
_94801
110 _aМУБИС
245 0 _aТусгай хэрэгцээт боловсролын үндэс.
_bБагш мэргэжлээр суралцаж буй оюутан суралцагчдад зориулав
_cОрч. Д. Наранцэцэг д-р проф., Ж. Батдэлгэр д-р проф., Ц. Гэрэлтуяа, Ш. Цэрэннадмид, Б. Төртогтох
246 _aмонгол-англи хэл дээр
260 _c2018
_aУлаанбаатар
_bМөнхийн үсэг групп ХХК
300 _a312х.
_bЗурагтай
_c25см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
500 _aЭнэхүү сурах бичиг 9 бүлгээс бүрдэж байгаа бөгөөд эхний 2 бүлэгт Монгол улсын сургуулийн өмнөх боловсролын хууль эрх зүйн орчин хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдийн хөгжлийг дэмжиж буй өнөөгийн туршлага, жишээ баримтын талаар өгүүлж үлдсэн бүлгүүдэд АНУ болон бусад улс орны тусгай хэрэгцээт боловсролын туршлага дэвшилтэт үзэл санаа хууль зүйн орчин түүний хэрэгжилт хүүхдийн хөгжлийн асуудлаарх эцэг эх боловсролын байгууллагын хамтын ажиллагаа зэргийг тайлбарлан оруулжээ.
504 _aНомзүй х.167, Нэр томъёоны жагсаалт х.168
505 _aЭнэхүү сурах бичиг 9 бүлгээс бүрдэж байгаа бөгөөд эхний 2 бүлэгт Монгол улсын сургуулийн өмнөх боловсролын хууль эрх зүйн орчин хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдийн хөгжлийг дэмжиж буй өнөөгийн туршлага, жишээ баримтын талаар өгүүлж үлдсэн бүлгүүдэд АНУ болон бусад улс орны тусгай хэрэгцээт боловсролын туршлага дэвшилтэт үзэл санаа хууль зүйн орчин түүний хэрэгжилт хүүхдийн хөгжлийн асуудлаарх эцэг эх боловсролын байгууллагын хамтын ажиллагаа зэргийг тайлбарлан оруулжээ.
505 _tМонгол улсын сургуулийн өмнөх боловсролын хууль эрх зүйн орчин
505 _tХэвийн ба хэвийн бус хөгжилтэй бага насны хүүхдийн харьцуулалт. Бага насны хүүхдийн багш нарт зориулсан анхан шатны ойлголт
505 _tТусгай хэрэгцээт хүүхэд: Тодорхойлолт, гол шинж, багш нарт зориулсан дэмжлэг тжсламж
505 _tБагш хөгжлийн хоцрогдолтой болон хөгжлийн бэрхшлээтэй хүүхдийг ажиглангаа оношлох нь
505 _tТусгай хэрэгцээтэй бага насны хүүхдэд боловсрол эзэмшүүлэх ерөнхий зарчим
505 _t Зан үйлийн шинжилгээний арга
505 _tТусгай хэрэгцээтэй бага насны хүүхэдьэй ажиллах аргууд
505 _tБоловролын тусгай хэрэгцээтэй бага насны хүүхэдтэй гэр бүлийг дэмжих хамтран ажиллах
505 _tхөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдийн хөгжлийг дэмжин ажиллаж буй үйл ажиллагааны жишээнүүд. Нээлттэй хэлэлцүүлгийн эхлэл
653 _aТэгш хамруулах
653 _aХүүхдийг судлах
653 _aХүүхэдтэй ажиллах
653 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг сургах
653 _aХүүхдийн хөгжил
700 _aMarilyn Kaff
_94802
700 _aKirsten McBride
_94803
700 _aRanda G. Keely
_94804
700 _aLynette Bagwell
_94805
700 _aЦэндсүрэн Т.
700 _aМандал У.
_94806
942 _2ddc
_cBK
999 _c73644
_d73644