000 | 05003nam a22005297a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230417161246.0 | ||
008 | 180827b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99978-2-935 _c25000 |
||
035 | _a36956 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 |
_cМУБИС _aMN-UlMNUE _erda _dMN-UlMNUE |
||
082 |
_221 _a371.9 _bТ 694 |
||
100 |
_aCandace Kaye _94801 |
||
110 | _aМУБИС | ||
245 | 0 |
_aТусгай хэрэгцээт боловсролын үндэс. _bБагш мэргэжлээр суралцаж буй оюутан суралцагчдад зориулав _cОрч. Д. Наранцэцэг д-р проф., Ж. Батдэлгэр д-р проф., Ц. Гэрэлтуяа, Ш. Цэрэннадмид, Б. Төртогтох |
|
246 | _aмонгол-англи хэл дээр | ||
260 |
_c2018 _aУлаанбаатар _bМөнхийн үсэг групп ХХК |
||
300 |
_a312х. _bЗурагтай _c25см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | _aЭнэхүү сурах бичиг 9 бүлгээс бүрдэж байгаа бөгөөд эхний 2 бүлэгт Монгол улсын сургуулийн өмнөх боловсролын хууль эрх зүйн орчин хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдийн хөгжлийг дэмжиж буй өнөөгийн туршлага, жишээ баримтын талаар өгүүлж үлдсэн бүлгүүдэд АНУ болон бусад улс орны тусгай хэрэгцээт боловсролын туршлага дэвшилтэт үзэл санаа хууль зүйн орчин түүний хэрэгжилт хүүхдийн хөгжлийн асуудлаарх эцэг эх боловсролын байгууллагын хамтын ажиллагаа зэргийг тайлбарлан оруулжээ. | ||
504 | _aНомзүй х.167, Нэр томъёоны жагсаалт х.168 | ||
505 | _aЭнэхүү сурах бичиг 9 бүлгээс бүрдэж байгаа бөгөөд эхний 2 бүлэгт Монгол улсын сургуулийн өмнөх боловсролын хууль эрх зүйн орчин хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдийн хөгжлийг дэмжиж буй өнөөгийн туршлага, жишээ баримтын талаар өгүүлж үлдсэн бүлгүүдэд АНУ болон бусад улс орны тусгай хэрэгцээт боловсролын туршлага дэвшилтэт үзэл санаа хууль зүйн орчин түүний хэрэгжилт хүүхдийн хөгжлийн асуудлаарх эцэг эх боловсролын байгууллагын хамтын ажиллагаа зэргийг тайлбарлан оруулжээ. | ||
505 | _tМонгол улсын сургуулийн өмнөх боловсролын хууль эрх зүйн орчин | ||
505 | _tХэвийн ба хэвийн бус хөгжилтэй бага насны хүүхдийн харьцуулалт. Бага насны хүүхдийн багш нарт зориулсан анхан шатны ойлголт | ||
505 | _tТусгай хэрэгцээт хүүхэд: Тодорхойлолт, гол шинж, багш нарт зориулсан дэмжлэг тжсламж | ||
505 | _tБагш хөгжлийн хоцрогдолтой болон хөгжлийн бэрхшлээтэй хүүхдийг ажиглангаа оношлох нь | ||
505 | _tТусгай хэрэгцээтэй бага насны хүүхдэд боловсрол эзэмшүүлэх ерөнхий зарчим | ||
505 | _t Зан үйлийн шинжилгээний арга | ||
505 | _tТусгай хэрэгцээтэй бага насны хүүхэдьэй ажиллах аргууд | ||
505 | _tБоловролын тусгай хэрэгцээтэй бага насны хүүхэдтэй гэр бүлийг дэмжих хамтран ажиллах | ||
505 | _tхөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдийн хөгжлийг дэмжин ажиллаж буй үйл ажиллагааны жишээнүүд. Нээлттэй хэлэлцүүлгийн эхлэл | ||
653 | _aТэгш хамруулах | ||
653 | _aХүүхдийг судлах | ||
653 | _aХүүхэдтэй ажиллах | ||
653 | _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг сургах | ||
653 | _aХүүхдийн хөгжил | ||
700 |
_aMarilyn Kaff _94802 |
||
700 |
_aKirsten McBride _94803 |
||
700 |
_aRanda G. Keely _94804 |
||
700 |
_aLynette Bagwell _94805 |
||
700 | _aЦэндсүрэн Т. | ||
700 |
_aМандал У. _94806 |
||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c73644 _d73644 |