000 | 01689nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c73854 _d73854 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200828160534.0 | ||
008 | 200828t20012001mp aop|f ||||a001 0 mon d | ||
020 | _c2500 | ||
035 | _a35396 | ||
037 | _b2015/12/31 А/267 тоот тушаал /орлуулан авсан/ | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a155.4 _bБ121 |
||
100 | _aБатдэлгэр Ж. | ||
245 | 0 |
_aБага ангийн сурагчдыг судлах арга зүй _c(Хян. Б. Жадамба (дэд д-р, дэд проф.), Ч. Алтанзул) |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2000 _aУлаанбаатар |
||
300 |
_a91х. _bФото _c21см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aСурагчдаа судлахын гол зорилго нь тэдний сэтгэцийн хөгжил, төлөвшлийн хүрсэн төвшинг тогтоож, тэднийг цааш нь хөгжүүлэх нөхцөл, бололцоог бүрдүүлэх явдал мөн. | ||
504 | _aНомзүй х. 89 | ||
505 |
_tБага ангийн сурагчдыг судлах арга _tБага ангийн сурагчдын бие хүний төлөвшил, бие хүний хоорондын харилцаа хандлагыг судлах арга |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aАнхаарал хуваарилалт | ||
653 | _aСурагчдын ойн хөгжил | ||
653 | _aАнхаарал шилжилт | ||
653 | _aҮг яриа | ||
653 | _aЦээжээр бодох | ||
700 |
_aМягмар О. _aДашхүү Д. |
||
942 |
_2ddc _cBK |