000 | 02355nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c74090 _d74090 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190222163705.0 | ||
008 | 180827b2009 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a9789992982004 | ||
035 | _a34664 | ||
037 | _bНХУС. | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a070.48 _bО-634 |
||
100 | _aОюунгэрэл А. | ||
245 | 0 |
_aОлон түмний харилцааны онол _cРед. Р. Оюунцэцэг; Хяна. Л. Өнөржаргал |
|
260 |
_c2009 _aУБ _bНӨБЛМЭН ХХК |
||
300 |
_a137 _bХавсралттай _c24 см |
||
500 | _aСэтүүлч, сэтгүүлзүй судлаач, сэтгүүлзүйн ангийн оюутнууд болон нийгмийн ухааны салбарынханд зориулав. | ||
504 | _aНомзүй х. 136, | ||
505 |
_tНийгэм дэх олон түмний харилцаа _tОлон түмний хэвлэл мэдээлэл ба харилцаа _tОлон түмний харилцааг судлах нь _tОлон түмний харилцааны хэм хэмжээний онолууд _tОлон түмний хэвлэл мэдээллийн агуулга _tОлон түмний хэвлэл мэдээллийн үүрэг хариуцлага _tОлон түмний хэвлэл мэдээлэл дэх сэтгүүлзүйн зарчим төрөл зүйл ба бичвэр _tОлон түмний хэвлэл мэдээллийн хэрэглэгчдийг судлах _tОлон түмний хэвлэл мэдээллийн үр нөлөө, онолууд _tОлон нийтийн хэвлэл мэдээллийн эдийн засаг ба зар сурталчилгаа _tҮзэл суртал ба олон нийтийн санаа бодол _tШинэ хэрэгсэл ба шинэ онолууд _tОлон нийтийн хэвлэл мэдээллийн судалгааг шийдвэр гаргахад хэрэглэх нь |
||
653 | _aСэтгүүл зүй | ||
653 | _aОлон нийтийн харилцаа | ||
653 | _aХэвлэл мэдээлэл | ||
653 | _aБодлогын судалгаа | ||
653 | _aХарьцуулсан судалга | ||
653 | _aХэлэлцүүлэг | ||
653 | _aЗар сурталчилгаа | ||
942 |
_2ddc _cBK |