000 05922nam a22003617a 4500
999 _c74151
_d74151
003 MN-UlMNUE
005 20190128102141.0
008 180827b2012 mp l|||| |||| 001 0 mon d
020 _c7000
035 _a32445
037 _bХүм/ ухааны заалнаас Мон/судлал хэл/ш зааланд шилж
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a494.23
_bО-634
100 _aдок Sc D, проф Оюун Ц.
245 0 _aМонгол хэлний багшийн сурах бичиг
246 _aМонгол хэлний багш, аргазүйч, судлаачид болон багш бэлтгэдэг их, дээд сургуулийн оюутнуудад
250 _a3
260 _c2012
_aУлаанбаатар
300 _a138х.
_bБүдүүвч, хүснэгт
_c29см
490 _v0
500 _aЗохиогч номдоо монгол хэлний ерөнхий боловсролын төлөвлөлт, сургалтын арга, агуулга, айг заах арга зүй, дидактик, арга судлалыг тодоорхойлжээ
504 _aНомзүй х.136
505 _tI. МХ-ний ЕБ-ын бодлого, төлөвлөлт, агуулга.
_tМХ-ний ЕБ-ын тогтолцоо
_tЕБС-ийн МХ-ний сргулатын зорилго, зорилт, агуулга.
_tМХ-ний сургалт дахь технократ үзэл.
_tПрогрессив үзэл.
_t"Нийгэм, соёлын шинжилгээ" үзэл баримтлал.
_tМХ-ний боловсролын стандарт.
_tСуралцагчийн эзэмших үндсэн чадвар.
_tОрчны стандарт
_tСургалтын төлөвлөгөө.
_tСургалтын хөтөлбөр.
_tСурах бичиг.
_tСурах бичгийн бүтээлч дасгал, даалгавар.
_tСурах бичиг дэх дуурайн зохиож бичих эх.
_tМХ-ний хичээлийн төлөвлөлт.
_tII. Сургалтыг аргыг сонгон хэрглэх аргазүй.
_tҮг ярианы, үзүүлж заах арга
_tШийдвэрлэх асуудалд тулгуурласан практик үйлийн арга.
_tМХ-ний сургалт дахь дэвшилтэт оролцооны арга.
_tХэлний модель ба модульчлах арга
_tIII. Агуулга, аргазүйн интеграци хийх.
_tСэдэв доторхи нэгж ухагдахуунн хоорондын интеграци.
_tСэдэв хоорондын агуулга, аргазүйн интеграци.
_tБүлэг сэдэв хоорондын интеграци.
_tХэлний салбар хоорондын интеграци.
_tАнги ба боловрсолын шатлал хоорондын интеграци.
_tШУ хоорондын интеграци.
_tМХ-ийг уран зохиолын хичээлтэй интеграцичлах нь
_tIV. Хэл шинжлэлийн салбар ухаан болон МХ-ний боловсролын айг заах аргазүй
_t"Утга судлал"-ын сургалтын аргазүй.
_tНайруулгын сургалтын аргазүй.
_tЗургаас болон бодит амьдралаас сэдэвлэсэн зохион бичлэг.
_tДуурайх зохион бичлэгийн жишээ.
_tЭхийг дөрвөн маягаар бичүүлэх ба хувиргах дадлага.
_tҮгийн сангийн сургалтын аргазүй.
_tӨгүүлбэрзүйн сургалтын аргазүй.
_tӨгүүлбэрзүйн "Холбох ёс, холбоо үг" сэдвийн аргазүй, арга технологи.
_t"Холбоо үгийн ангилал, холбох арга" сэдвийн аргазүй, арга технологи.
_tӨгүүлбэрийг задлан шинжлэх аргазүй, арга технологи.
_t"Үгзүй"-н аргазүй, арга технологи.
_t"Язгуур, дагавар, нөхцөл" бүлэг сэдвийн аргазүй, арга технологи.
_t"Орон цагийн нэр" бүлэг сэдвийн аргазүй, арга технологи.
_t"Авиазүй"-н сургалтын аргазүй.
_tV. МХ-ний дидактик, түүний арга судлалын нийтлэг асуудал.
_tМХ-ний дидактик ШУ болох нь.
_tМХ-ний дидактикийн ай (категори).
_tМХ-ний дидактикийн судлах зүйл.
_tМХ-ний дидактикийн арга судлалын үндэс.
_tХэл шинжлэл талын үндэс.
_tГүн ухаан талын үндэс.
_tСурган хүмүүжүүлэхзүй, дидактик талын үндэс
_tСэтгэл судлал талын үндэс.
_tТогтолцооны онол талын үндэс.
_tМонгол хэлний сургалтын хөгжлийн тойм, парадигм
_tМонгол хэлний 1921-1940-өөд оны үеийн сургалт
_tМонгол хэлний 1940-1990-ээд оны үеийн сургалт
_tМонгол хэлний 1990-ээд оноос хойшхи сургалт
520 _aМХ-ний багш, аргазүйч, судлаачид болон багш бэлтгэдэг их, дээд сургуулийн оюутанд
653 _aМонгол хэлний дидактикийн ай: эх хэлний сургалт
653 _aДэд ай: сургахуй
653 _aАй: Эх хэлний боловсрол
653 _aДэд ай: үр дүн ба гарц
653 _aАй: суралцагчийн эх хэлний хөгжил, төлөвшил
653 _aдэд ай: үр нөлөө, өөрчлөлт, хөгжлийн тал
942 _2ddc
_cBK