000 | 05922nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c74151 _d74151 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190128102141.0 | ||
008 | 180827b2012 mp l|||| |||| 001 0 mon d | ||
020 | _c7000 | ||
035 | _a32445 | ||
037 | _bХүм/ ухааны заалнаас Мон/судлал хэл/ш зааланд шилж | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a494.23 _bО-634 |
||
100 | _aдок Sc D, проф Оюун Ц. | ||
245 | 0 | _aМонгол хэлний багшийн сурах бичиг | |
246 | _aМонгол хэлний багш, аргазүйч, судлаачид болон багш бэлтгэдэг их, дээд сургуулийн оюутнуудад | ||
250 | _a3 | ||
260 |
_c2012 _aУлаанбаатар |
||
300 |
_a138х. _bБүдүүвч, хүснэгт _c29см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЗохиогч номдоо монгол хэлний ерөнхий боловсролын төлөвлөлт, сургалтын арга, агуулга, айг заах арга зүй, дидактик, арга судлалыг тодоорхойлжээ | ||
504 | _aНомзүй х.136 | ||
505 |
_tI. МХ-ний ЕБ-ын бодлого, төлөвлөлт, агуулга. _tМХ-ний ЕБ-ын тогтолцоо _tЕБС-ийн МХ-ний сргулатын зорилго, зорилт, агуулга. _tМХ-ний сургалт дахь технократ үзэл. _tПрогрессив үзэл. _t"Нийгэм, соёлын шинжилгээ" үзэл баримтлал. _tМХ-ний боловсролын стандарт. _tСуралцагчийн эзэмших үндсэн чадвар. _tОрчны стандарт _tСургалтын төлөвлөгөө. _tСургалтын хөтөлбөр. _tСурах бичиг. _tСурах бичгийн бүтээлч дасгал, даалгавар. _tСурах бичиг дэх дуурайн зохиож бичих эх. _tМХ-ний хичээлийн төлөвлөлт. _tII. Сургалтыг аргыг сонгон хэрглэх аргазүй. _tҮг ярианы, үзүүлж заах арга _tШийдвэрлэх асуудалд тулгуурласан практик үйлийн арга. _tМХ-ний сургалт дахь дэвшилтэт оролцооны арга. _tХэлний модель ба модульчлах арга _tIII. Агуулга, аргазүйн интеграци хийх. _tСэдэв доторхи нэгж ухагдахуунн хоорондын интеграци. _tСэдэв хоорондын агуулга, аргазүйн интеграци. _tБүлэг сэдэв хоорондын интеграци. _tХэлний салбар хоорондын интеграци. _tАнги ба боловрсолын шатлал хоорондын интеграци. _tШУ хоорондын интеграци. _tМХ-ийг уран зохиолын хичээлтэй интеграцичлах нь _tIV. Хэл шинжлэлийн салбар ухаан болон МХ-ний боловсролын айг заах аргазүй _t"Утга судлал"-ын сургалтын аргазүй. _tНайруулгын сургалтын аргазүй. _tЗургаас болон бодит амьдралаас сэдэвлэсэн зохион бичлэг. _tДуурайх зохион бичлэгийн жишээ. _tЭхийг дөрвөн маягаар бичүүлэх ба хувиргах дадлага. _tҮгийн сангийн сургалтын аргазүй. _tӨгүүлбэрзүйн сургалтын аргазүй. _tӨгүүлбэрзүйн "Холбох ёс, холбоо үг" сэдвийн аргазүй, арга технологи. _t"Холбоо үгийн ангилал, холбох арга" сэдвийн аргазүй, арга технологи. _tӨгүүлбэрийг задлан шинжлэх аргазүй, арга технологи. _t"Үгзүй"-н аргазүй, арга технологи. _t"Язгуур, дагавар, нөхцөл" бүлэг сэдвийн аргазүй, арга технологи. _t"Орон цагийн нэр" бүлэг сэдвийн аргазүй, арга технологи. _t"Авиазүй"-н сургалтын аргазүй. _tV. МХ-ний дидактик, түүний арга судлалын нийтлэг асуудал. _tМХ-ний дидактик ШУ болох нь. _tМХ-ний дидактикийн ай (категори). _tМХ-ний дидактикийн судлах зүйл. _tМХ-ний дидактикийн арга судлалын үндэс. _tХэл шинжлэл талын үндэс. _tГүн ухаан талын үндэс. _tСурган хүмүүжүүлэхзүй, дидактик талын үндэс _tСэтгэл судлал талын үндэс. _tТогтолцооны онол талын үндэс. _tМонгол хэлний сургалтын хөгжлийн тойм, парадигм _tМонгол хэлний 1921-1940-өөд оны үеийн сургалт _tМонгол хэлний 1940-1990-ээд оны үеийн сургалт _tМонгол хэлний 1990-ээд оноос хойшхи сургалт |
||
520 | _aМХ-ний багш, аргазүйч, судлаачид болон багш бэлтгэдэг их, дээд сургуулийн оюутанд | ||
653 | _aМонгол хэлний дидактикийн ай: эх хэлний сургалт | ||
653 | _aДэд ай: сургахуй | ||
653 | _aАй: Эх хэлний боловсрол | ||
653 | _aДэд ай: үр дүн ба гарц | ||
653 | _aАй: суралцагчийн эх хэлний хөгжил, төлөвшил | ||
653 | _aдэд ай: үр нөлөө, өөрчлөлт, хөгжлийн тал | ||
942 |
_2ddc _cBK |