000 | 02717nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c76331 _d76331 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200908162231.0 | ||
008 | 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
035 | _a33382 | ||
037 | _bАзийн хөгжлийн банк БШУЯ. | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a300'071 _bН587 |
||
100 | _aПүрэв О. | ||
110 | _aБСШУЯ., Нийгмийн тухай мэдлэгийн улсын олимпиадын дэд хороо., Монголын түүх, нийгмийн ухааны багш нарын холбоо., МУИС-ийн Нийгмийн шинжлэх ухааны сургууль | ||
245 | 0 |
_aНийгмийн ухааны сургалтын орчин: онол практикийн тулгамдсан асуудөл № 3 _bРед проф Пүрэв О. |
|
246 | _aЕБС-ийн Нийгмийн ухааны багш нарын шилдэг илтгэлүүдээс | ||
250 | _a0 | ||
260 |
_c2013 _aУлаанбаатар _bБит пресс |
||
300 |
_a96 х. _bХүснэгт, диафрагм, бүдүүвч _c29 см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЭнэхүү эмхтгэлд ЕБС-ийн 10-12 ангийн сурагчдын дунд зохиогддог Нийгмийн тухай мэдлэгийн улсын 2012 оны олимпиадын үеэр нийгмийн ухааны багш гарын шилдэг илтгэлд аймаг, нийслэлээс улсад шалгарсан 10 илтгэлийг толилуулжээ | ||
505 |
_tБүрэн дунд боловсролын "Нийгмийн ухаан"-ы агуулгын стандарт дахь цогц чадамжийг сурагчдад багаар төлөвшүүлэх боломж _tНийгмийн ухааны сургалтын орчин тухайн сургалтын үр дүнд нөлөөлөх _tЭэлжит хичээлийг танхимаас гадуур зохион байгуулах _tАхлах ангийн суралцагчдад НУ-ны сургалтаар мэргэжлийн баримжаа олгох _tНийгмийн ухааны хичээлээр суралцагчдад "Өөрийн зохицуулалттай суралцахуй"-н чадвар олгох _tНийгмийн ухааны сургалтанд орон нутгийн орчинг бүтээлчээр ашиглах нь |
||
653 | _aЦогц чадамж | ||
653 | _aСургалтын орчин | ||
653 | _aХичээлийн технологи | ||
653 | _aМэргэжлийн чиг баримжаа | ||
653 | _aСургалтын хэрэглэгдэхүүн | ||
942 |
_2ddc _cBK |