000 02717nam a22003257a 4500
999 _c76331
_d76331
003 MN-UlMNUE
005 20200908162231.0
008 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
035 _a33382
037 _bАзийн хөгжлийн банк БШУЯ.
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a300'071
_bН587
100 _aПүрэв О.
110 _aБСШУЯ., Нийгмийн тухай мэдлэгийн улсын олимпиадын дэд хороо., Монголын түүх, нийгмийн ухааны багш нарын холбоо., МУИС-ийн Нийгмийн шинжлэх ухааны сургууль
245 0 _aНийгмийн ухааны сургалтын орчин: онол практикийн тулгамдсан асуудөл № 3
_bРед проф Пүрэв О.
246 _aЕБС-ийн Нийгмийн ухааны багш нарын шилдэг илтгэлүүдээс
250 _a0
260 _c2013
_aУлаанбаатар
_bБит пресс
300 _a96 х.
_bХүснэгт, диафрагм, бүдүүвч
_c29 см
490 _v0
500 _aЭнэхүү эмхтгэлд ЕБС-ийн 10-12 ангийн сурагчдын дунд зохиогддог Нийгмийн тухай мэдлэгийн улсын 2012 оны олимпиадын үеэр нийгмийн ухааны багш гарын шилдэг илтгэлд аймаг, нийслэлээс улсад шалгарсан 10 илтгэлийг толилуулжээ
505 _tБүрэн дунд боловсролын "Нийгмийн ухаан"-ы агуулгын стандарт дахь цогц чадамжийг сурагчдад багаар төлөвшүүлэх боломж
_tНийгмийн ухааны сургалтын орчин тухайн сургалтын үр дүнд нөлөөлөх
_tЭэлжит хичээлийг танхимаас гадуур зохион байгуулах
_tАхлах ангийн суралцагчдад НУ-ны сургалтаар мэргэжлийн баримжаа олгох
_tНийгмийн ухааны хичээлээр суралцагчдад "Өөрийн зохицуулалттай суралцахуй"-н чадвар олгох
_tНийгмийн ухааны сургалтанд орон нутгийн орчинг бүтээлчээр ашиглах нь
653 _aЦогц чадамж
653 _aСургалтын орчин
653 _aХичээлийн технологи
653 _aМэргэжлийн чиг баримжаа
653 _aСургалтын хэрэглэгдэхүүн
942 _2ddc
_cBK