000 03462nam a22002777a 4500
999 _c88063
_d88063
003 MN-UlMNUE
005 20181128173714.0
008 180925b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789997836465
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _a324.6
_bМ816
_221
100 _aМөнхцэцэг Ц.
245 _aЦахим популизм буюу сонгууль дахь сошиал сүлжээний нөлөө
260 _aУБ.
_bSPR хг.
_c2018.
300 _a428х.
500 _aЭнэхүү ном нь зохиогчийн 2010 онд хэвлэгдсэн "Политаймент буюу Цэнгээнт улс төр" номын үргэлжлэл бөгөөд номонд дэлхийн улс орнуудын болон Монголын улс төрийн коммуникаци, сонгуулийн компани, улс төрийн намын талаарх судалгааны өгүүллүүд, нийтлэлүүд, бодлогын судалгаа хэвлэлд өгсөн ярилцлагууд зэрэг багтсан байна. Мөн 2013,2017 оны Монгол улсын ерөнхийлөгчийн сонгууль, 2012, 2016 оны АНУ-ын ерөнхийлөгчийн сонгууль, 2017 оны ХБНГУ-ын Бундестагийн сонгуулийн компанит ажлуудад хийсэн дүн шинжилгээнүүд цаашлаад дэлхийн улс орнуудын улс төрийн намуудын санхүүжилт, намын гишүүнчлэл, орон нутгийн сонгууль дахь улс төрийн намын оролцооны талаарх бодлогын судалгаанууд оржээ.
505 _tМонголын сонгуулийн үйл явц
_tДэлхийн улс орнуудын сонгуулийн үйл явц
_tМонголын улс төр
_tДэлхийн улс төр
_tБодлогын судалгаа
520 _bЭнэхүү ном нь зохиогчийн 2010 онд хэвлэгдсэн "Политаймент буюу Цэнгээнт улс төр" номын үргэлжлэл бөгөөд номонд дэлхийн улс орнуудын болон Монголын улс төрийн коммуникаци, сонгуулийн компани, улс төрийн намын талаарх судалгааны өгүүллүүд, нийтлэлүүд, бодлогын судалгаа хэвлэлд өгсөн ярилцлагууд зэрэг багтсан байна. Мөн 2013,2017 оны Монгол улсын ерөнхийлөгчийн сонгууль, 2012, 2016 оны АНУ-ын ерөнхийлөгчийн сонгууль, 2017 оны ХБНГУ-ын Бундестагийн сонгуулийн компанит ажлуудад хийсэн дүн шинжилгээнүүд цаашлаад дэлхийн улс орнуудын улс төрийн намуудын санхүүжилт, намын гишүүнчлэл, орон нутгийн сонгууль дахь улс төрийн намын оролцооны талаарх бодлогын судалгаанууд оржээ.
653 _aУлс төр
653 _aУлс төрийн бодлого
653 _aСонгууль
653 _aДэлхийн болон Монголын улс төр
700 _aРед. Ц.Ганболд
942 _2ddc
_cBK