000 | 03145nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210320092738.0 | ||
008 | 181004b2015 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-9997-397461 _c16000 |
||
040 | _cМУБИС | ||
082 |
_221 _a370.1 _bЖ121 |
||
100 | _aЖадамбаа Б. | ||
110 | _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль | ||
245 | _aТогтворшилтой хөгжлийн боловсролын онол аргазүйн зарим асуудал | ||
260 |
_aУБ _c2015 |
||
300 |
_a140 _b25 см. |
||
500 | _aЭнэхүү бүтээлээс уншигч та өнөөгийн дэлхий нийт, улс үндэстэн, байгууллага, хувь хүмүүн бүрийн даган мөрдөх шаардлагатай "Тогтвортой хөгжил" хөтөч үзэл хийгээд, мөн чанар, онцлог, тогтворшилтой хөгжлийн боловсролын асуудлуудыг Монголын уламжлалт соёл, үнэт зүйлийн талаас, мөн өрнийхний энэ талын үзэл, баримтлал оноо алдаатай тал, монголчууд бид энэ тал дээр ямар байр суурь баримтлах ёстой вэ зэрэг маш олон асуултад хариулт, ойлголт, мэдлэг авах болно. | ||
505 |
_tТогтворшилтой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг Монголын уламжлалт соёлын үүднээс шинжихүй _tНэг ертөнцийн хаалга тогтворшилтой хөгжлийн боловсролын үндэслэл болох нь _tТогтворшилтой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг хэрэгжүүлэх арга ажиллагааны нэгэн хувилбар |
||
520 | _bЭнэхүү бүтээлээс уншигч та өнөөгийн дэлхий нийт, улс үндэстэн, байгууллага, хувь хүмүүн бүрийн даган мөрдөх шаардлагатай "Тогтвортой хөгжил" хөтөч үзэл хийгээд, мөн чанар, онцлог, тогтворшилтой хөгжлийн боловсролын асуудлуудыг Монголын уламжлалт соёл, үнэт зүйлийн талаас, мөн өрнийхний энэ талын үзэл, баримтлал оноо алдаатай тал, монголчууд бид энэ тал дээр ямар байр суурь баримтлах ёстой вэ зэрэг маш олон асуултад хариулт, ойлголт, мэдлэг авах болно. | ||
653 | _aБоловсролын хөгжил | ||
653 | _aТогтвортой хөгжил | ||
653 | _aМонголын боловсрол | ||
653 | _aБоловсролын бодлого | ||
653 | _aНэг ертөнц хандлага | ||
700 | _aБ.Сандагдорж, Б.Тунгалаг, Л. Эрдэнэчимэг | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c88075 _d88075 |