000 03145nam a22002897a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20210320092738.0
008 181004b2015 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-9997-397461
_c16000
040 _cМУБИС
082 _221
_a370.1
_bЖ121
100 _aЖадамбаа Б.
110 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
245 _aТогтворшилтой хөгжлийн боловсролын онол аргазүйн зарим асуудал
260 _aУБ
_c2015
300 _a140
_b25 см.
500 _aЭнэхүү бүтээлээс уншигч та өнөөгийн дэлхий нийт, улс үндэстэн, байгууллага, хувь хүмүүн бүрийн даган мөрдөх шаардлагатай "Тогтвортой хөгжил" хөтөч үзэл хийгээд, мөн чанар, онцлог, тогтворшилтой хөгжлийн боловсролын асуудлуудыг Монголын уламжлалт соёл, үнэт зүйлийн талаас, мөн өрнийхний энэ талын үзэл, баримтлал оноо алдаатай тал, монголчууд бид энэ тал дээр ямар байр суурь баримтлах ёстой вэ зэрэг маш олон асуултад хариулт, ойлголт, мэдлэг авах болно.
505 _tТогтворшилтой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг Монголын уламжлалт соёлын үүднээс шинжихүй
_tНэг ертөнцийн хаалга тогтворшилтой хөгжлийн боловсролын үндэслэл болох нь
_tТогтворшилтой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг хэрэгжүүлэх арга ажиллагааны нэгэн хувилбар
520 _bЭнэхүү бүтээлээс уншигч та өнөөгийн дэлхий нийт, улс үндэстэн, байгууллага, хувь хүмүүн бүрийн даган мөрдөх шаардлагатай "Тогтвортой хөгжил" хөтөч үзэл хийгээд, мөн чанар, онцлог, тогтворшилтой хөгжлийн боловсролын асуудлуудыг Монголын уламжлалт соёл, үнэт зүйлийн талаас, мөн өрнийхний энэ талын үзэл, баримтлал оноо алдаатай тал, монголчууд бид энэ тал дээр ямар байр суурь баримтлах ёстой вэ зэрэг маш олон асуултад хариулт, ойлголт, мэдлэг авах болно.
653 _aБоловсролын хөгжил
653 _aТогтвортой хөгжил
653 _aМонголын боловсрол
653 _aБоловсролын бодлого
653 _aНэг ертөнц хандлага
700 _aБ.Сандагдорж, Б.Тунгалаг, Л. Эрдэнэчимэг
942 _2ddc
_cBK
999 _c88075
_d88075