000 | 04910nam a22003017a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c88113 _d88113 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20181022163206.0 | ||
008 | 181022b2015 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a378.1 _bД966 |
||
110 | _aДээд боловсрол судлалын монголын нийгэмлэг | ||
245 | _aДээд боловсролын шинэчлэлийн тулгамдсан асуудлууд. Илтгэлийн эмхэтгэл | ||
300 |
_a369 _bХүснэгт, график _c29см |
||
504 | _aИлтгэл бүрийн ард номзүйтэй. | ||
505 |
_tБагш боловсролын хөтөлбөрийн шинэчлэл _tШУТИС-ийн мехатроник инженерийн сургалтанд CDIO загварыг нэвтрүүлж байгаа байдлаас _tДээд боловсролын чанарын үнэлгээнд сургалт удирдах системийн өгөгдлийг ашиглах туршилт судалгаа _tИх сургуулийн оюутнуудын МХХТ-ийн хэрэглээнд хандах хандлагыг судлах нь _tШинэ үеийн инженерүүдийг бэлтгэх CDIO систем _tМэдээлэл технологийн хөгжлийг сайжруулах асуудалд _tУул уурхайн мэргэжилтэн бэлтгэсэн байдалд хийсэн судалгаа _tТехник технологийн боловсролын тогтолцоог шинэчлэх арга замын асуудалд _tИх дээд сургуулийн мэргэжлийн бус ангид ордог биеийн тамир хичээлиин агуулга, арга зүйд хийсэн дүн шинжилгээ _tДээд боловсролын салбарын мэргэжлийн бус ангид ордог биеийн тамир хичээлийн агуулга, аргазүйд хийсэн дүн шинжилгээ _tДээд боловсролын салбарын багшийн хөгжлийн орчны өнөөгийн байдал _tИх дээд сургуулиудын багшийн хөгжил-төлөвшлийн өнөөгийн байдал _tМонголын их дээд сургуульд шатласан сургалтыг нэвтрүүлсэн туршлага, сургамж, тулгамдсан асуудлууд _tБагшийн үүргийг судлах нь _tАхисан түвшиний сургалтын өнөөгийн түвшин түулгамдаж буй асуудлууд _tДээд боловсролын хичээлийн хөтөлбөрийн агуулгад ёсзүйн агуулгын ач холбогдол _tБагшийн цалингийн өсөлт боловсролын чанарыг дээшлүүлэх нэг үндэс болох нь _tМонгол болон японы их дээд сургуулийн элсэлтийн шалгалтын агуулгыг харьцуулсан судалагаа _tАсуудалд суурилсан сургалтанд хамрагдсан багш нарын сэтгэл ханамжийн судалгаа _tМООС-ыг уламжлалт сургалттай харьцуулсан судалгаа _tМэргэжлийн дадлагын үр дүнтэй байдлын судалгаа _tКредит системийн талаарх оюутнуудын үнэлгээ _tБагш өөрийн сургалтын үйл ажиллагааг үнэлсэн судалгааны үр дүнгээс _tCDIO SYLLABUS-т суурилсан сургалтын хөтөлбөр боловсруулах аргазүйн асуудалд _tОрон нутаг дахт их дээд сургуулийн сургуулиудын сургалтан дахь мэдээллийн технологи _tМатематикийн лекцийг сайжруулах туршилтын зарим үр дүнгээс _tДээд боловсролын сургалтанд кейс технологийг ашиглах нь |
||
653 | _aБагшийн хөгжил | ||
653 | _aСургалтын үнэлгээ | ||
653 | _aШатласан сургалт | ||
653 | _aБоловсролын харьцуулсан судалгаа | ||
653 | _aСургалтын үнэлгээ | ||
653 | _aМэдээллийн технологи | ||
700 | _aРед. О.Алтангэрэл д-р /Ph.D/ дэд проф; А.Уранчимэг д-р /Ph.D/ | ||
942 |
_2ddc _cBK |