000 04910nam a22003017a 4500
999 _c88113
_d88113
003 MN-UlMNUE
005 20181022163206.0
008 181022b2015 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a378.1
_bД966
110 _aДээд боловсрол судлалын монголын нийгэмлэг
245 _aДээд боловсролын шинэчлэлийн тулгамдсан асуудлууд. Илтгэлийн эмхэтгэл
300 _a369
_bХүснэгт, график
_c29см
504 _aИлтгэл бүрийн ард номзүйтэй.
505 _tБагш боловсролын хөтөлбөрийн шинэчлэл
_tШУТИС-ийн мехатроник инженерийн сургалтанд CDIO загварыг нэвтрүүлж байгаа байдлаас
_tДээд боловсролын чанарын үнэлгээнд сургалт удирдах системийн өгөгдлийг ашиглах туршилт судалгаа
_tИх сургуулийн оюутнуудын МХХТ-ийн хэрэглээнд хандах хандлагыг судлах нь
_tШинэ үеийн инженерүүдийг бэлтгэх CDIO систем
_tМэдээлэл технологийн хөгжлийг сайжруулах асуудалд
_tУул уурхайн мэргэжилтэн бэлтгэсэн байдалд хийсэн судалгаа
_tТехник технологийн боловсролын тогтолцоог шинэчлэх арга замын асуудалд
_tИх дээд сургуулийн мэргэжлийн бус ангид ордог биеийн тамир хичээлиин агуулга, арга зүйд хийсэн дүн шинжилгээ
_tДээд боловсролын салбарын мэргэжлийн бус ангид ордог биеийн тамир хичээлийн агуулга, аргазүйд хийсэн дүн шинжилгээ
_tДээд боловсролын салбарын багшийн хөгжлийн орчны өнөөгийн байдал
_tИх дээд сургуулиудын багшийн хөгжил-төлөвшлийн өнөөгийн байдал
_tМонголын их дээд сургуульд шатласан сургалтыг нэвтрүүлсэн туршлага, сургамж, тулгамдсан асуудлууд
_tБагшийн үүргийг судлах нь
_tАхисан түвшиний сургалтын өнөөгийн түвшин түулгамдаж буй асуудлууд
_tДээд боловсролын хичээлийн хөтөлбөрийн агуулгад ёсзүйн агуулгын ач холбогдол
_tБагшийн цалингийн өсөлт боловсролын чанарыг дээшлүүлэх нэг үндэс болох нь
_tМонгол болон японы их дээд сургуулийн элсэлтийн шалгалтын агуулгыг харьцуулсан судалагаа
_tАсуудалд суурилсан сургалтанд хамрагдсан багш нарын сэтгэл ханамжийн судалгаа
_tМООС-ыг уламжлалт сургалттай харьцуулсан судалгаа
_tМэргэжлийн дадлагын үр дүнтэй байдлын судалгаа
_tКредит системийн талаарх оюутнуудын үнэлгээ
_tБагш өөрийн сургалтын үйл ажиллагааг үнэлсэн судалгааны үр дүнгээс
_tCDIO SYLLABUS-т суурилсан сургалтын хөтөлбөр боловсруулах аргазүйн асуудалд
_tОрон нутаг дахт их дээд сургуулийн сургуулиудын сургалтан дахь мэдээллийн технологи
_tМатематикийн лекцийг сайжруулах туршилтын зарим үр дүнгээс
_tДээд боловсролын сургалтанд кейс технологийг ашиглах нь
653 _aБагшийн хөгжил
653 _aСургалтын үнэлгээ
653 _aШатласан сургалт
653 _aБоловсролын харьцуулсан судалгаа
653 _aСургалтын үнэлгээ
653 _aМэдээллийн технологи
700 _aРед. О.Алтангэрэл д-р /Ph.D/ дэд проф; А.Уранчимэг д-р /Ph.D/
942 _2ddc
_cBK