000 03241nam a22003857a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220616113943.0
008 181024s2018 mp ad||| |||| 00| 0 mon d
020 _c5000
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
_gmon
050 _a372.7 Д454
082 _a21
_b372.7
_2Д454 2018
100 0 _aДоёд, Д.
_eЗохиогч
245 1 _aБодох аргыг дагаж мэдлэг бүтнэ :
_bАнхан шатны болон математикийн багш нар зориулав /
_cЗохиогч: У.Доёд ; Хянан тохиолдуулсан: Ц.Далайжамц (Ph.D)
264 1 _aУлаанбаатар
_bНасан туршийн боловсролын үндэсний төвийн хэвлэх үйлдвэр
_c2018
264 4 _aCopyright @2018
300 _a56 хуудастай
_bЗурагтай, хүснэгттэй
_c19см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
505 0 1 _tӨгүүлбэртэй бодлогыг арифметик аргаар бодох асуудалд -- Дараалсан натурал тоонуудын тухай эргэцүүлэл -- Нэг бодлого, олон бодолт -- Ерөнхий аргад сургах нь нэн чухал -- Математик сэтгэлгээний энгийн дасгалаа -- Загварчлах цогц чадамж, математикаар загварчлах процесс
520 _aМУГБ, математикч У. Доёдын шавь нар болон математикийн багшаар хамт ажиллаж байсан нөхөд нь "асуудал шийдэх арга барилд хүнийг сургах явдал бол мэдлэг бүтээлгэх нэг зам" болно гэж үзэж анхан шатны болон математикийн багш нарт зориулан энэхүү товхимлыг эмхэтгэжээ. Багшийн заах арга зүйд дэмжлэг болж, сурагчаа математикт сургах явцад асуудалд олон талаас хандах, нэгтгэн дүгнэх, задлан шинжлэх зэрэг оюуны үйлд сургах, аливаа асуудлыг бие даан шийдвэрлэх чадварт суралцахад тус болох юм.
546 _aМонгол
_bКирил
653 4 _aӨгүүлбэртэй бодлого
653 4 _aНатурал тоо
653 4 _aМэдлэг бүтээх
653 4 _aМатематикаар загварчлах
700 0 _aДалайжамц, Ц. (Ph.D)
_eХянан тохиолдуулсан
710 2 _a"Доёд" сан
_eЭрхэлсэн байгууллага
710 2 _a''Doёd'' san
_eĖrkhėlsėn baĭguullaga
880 _6245-01/(N
_aBodokh argyg dagazh mėdlėg bu̇tnė :
_bAnkhan shatny bolon matematikiĭn bagsh nart zoriulav /
_cZokhiogch: U.Doёd ; Khi︠a︡nan tokhiolduulsan: T︠S︡.Dalaĭzhav
880 _6264-02/(N
_aUlaanbaatar
_bNasan turshiĭn bolovsrolyn u̇ndėsniĭ tȯviĭn khėvlėkh u̇ĭldvėr
_c2018
942 _2ddc
_cBK
999 _c88132
_d88132