000 01972nam a22003257a 4500
999 _c88218
_d88218
003 MN-UlMNUE
005 20210202154726.0
008 181119b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c5000
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a005.3
_bП118
100 _aПагмасүрэн Г.
245 _aҮнэлгээний даалгаврын сан бүрдүүлэх арга зүйн судалгаа. Магистрын бүтээл
_bАхлах ангийн МХХТ бүлэг сэдвийн жишээн дээр
260 _aУБ
_c2018
300 _a76х.
_bСхем, график
504 _aНомзүй х.60
505 _tҮнэлгээ, түүний төрөл
_tБлумын таксономи
_tЕБС-ийн Мэдээллийн технологи хичээлийн үнэлгээний даалгавар боловсруулах арга зүй(дотоод, гадаад)
_tЕБС-ийн багшийн даалгавар боловсруулах арга зүйд хийсэн судалгаа, үр дүн
_tМэдээллийн технологи хичээлийн даалгаврын сан бүрдүүлэх нэгэн хувилбар
_tДаалгаврын сангийн хэрэглээ, үр дүн (багшийн үнэлгээ)
653 _aҮнэлгээний төрөл
653 _aҮнэлгээний чанар
653 _aУламжлалт үнэлгээ
653 _aШинэ үнэлгээ
653 _aТест боловсруулах тухай
653 _aБүтээлийн сан
653 _aБлумын таксономи
653 _aОУ-ын ахлах, дунд боловсролын үнэлгээний онцлог
700 _aУдирд. Л.Мөнхтуяа, Б.Бадамсүрэн; шүүмж. Д.Цэдэвсүрэн
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EQgklLnpEypAqcn01yho1RUBAtwq6cH6jGMvZHUe87pEWQ?e=3edtsu
942 _2ddc
_cMAG