000 | 01972nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c88218 _d88218 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210202154726.0 | ||
008 | 181119b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _c5000 | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a005.3 _bП118 |
||
100 | _aПагмасүрэн Г. | ||
245 |
_aҮнэлгээний даалгаврын сан бүрдүүлэх арга зүйн судалгаа. Магистрын бүтээл _bАхлах ангийн МХХТ бүлэг сэдвийн жишээн дээр |
||
260 |
_aУБ _c2018 |
||
300 |
_a76х. _bСхем, график |
||
504 | _aНомзүй х.60 | ||
505 |
_tҮнэлгээ, түүний төрөл _tБлумын таксономи _tЕБС-ийн Мэдээллийн технологи хичээлийн үнэлгээний даалгавар боловсруулах арга зүй(дотоод, гадаад) _tЕБС-ийн багшийн даалгавар боловсруулах арга зүйд хийсэн судалгаа, үр дүн _tМэдээллийн технологи хичээлийн даалгаврын сан бүрдүүлэх нэгэн хувилбар _tДаалгаврын сангийн хэрэглээ, үр дүн (багшийн үнэлгээ) |
||
653 | _aҮнэлгээний төрөл | ||
653 | _aҮнэлгээний чанар | ||
653 | _aУламжлалт үнэлгээ | ||
653 | _aШинэ үнэлгээ | ||
653 | _aТест боловсруулах тухай | ||
653 | _aБүтээлийн сан | ||
653 | _aБлумын таксономи | ||
653 | _aОУ-ын ахлах, дунд боловсролын үнэлгээний онцлог | ||
700 | _aУдирд. Л.Мөнхтуяа, Б.Бадамсүрэн; шүүмж. Д.Цэдэвсүрэн | ||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EQgklLnpEypAqcn01yho1RUBAtwq6cH6jGMvZHUe87pEWQ?e=3edtsu | ||
942 |
_2ddc _cMAG |