000 | 02625nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c88241 _d88241 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200902133525.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 200902t20182018mp ad||f ||||a001 0 mon d | ||
020 |
_a978-99978-3-781-3 _c6000 |
||
037 | _bМУБИС. БоСС. | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.1 _bБ553 |
||
100 | _aБайгалмаа Ч. | ||
110 | _aМУБИС. БСС. Боловсрол судлал аргазүйн тэнхим | ||
245 |
_aБоловсролын үндэс _c(Хяна. Г.Цогзолмаа (д-р (Ph.D) проф.)) |
||
246 | _aБагш бэлтгэх их дээд сургуулийн оюутны сурах бичиг | ||
260 |
_aУлаанбаатар _bСоёмбо принтинг _c2018 |
||
300 |
_a152х. _bСхем, график _c24 см |
||
500 | _aЭнэхүү сурах бичиг таны ирээдүйн мэргэжлийн орчин болох боловсролын салбарын талаар тогтолцоот мэдлэгээ бүтээхэд тань оюуны хөтөч чинь байх болно. | ||
504 | _aНомзүй х.148 | ||
505 |
_tБоловсрол, түүний мөн чанар _tБоловсролын үйлчилгээ, түүний хүртээмж _tБоловсролын чанар стандарт _tДэлхийн боловсролын түүхэн хөгжлийн тойм _tМонголын боловсролын түүхэн хөгжил _tБоловсролын онол, үзэл баримтлал _tБоловсролын бодлого, түүний мөн чанар, агуулга _tТөрөөс боловсролын талаар баримтлах бодлогын анализ _tБоловсролын тогтолцоо _tНасан туршийн боловсрол _tТогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсрол _tБоловсролын эрх зүйн орчин _tБоловсролын шинэчлэлийн ололт, туршлага _tБоловсролын хагжлийн чиг хандлага _tГол нэр томъёо ухагдахуун |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aБоловсрол судлал | ||
653 | _aБагш боловсрол | ||
653 | _aБоловсролын түүх | ||
653 | _aМонголын боловсрол | ||
653 | _aБоловсролын хөгжил | ||
653 | _aБоловсролын бодлого | ||
700 |
_aНамжилдавга Р. _aЭнхээ Д. _aМөнхбат Э. |
||
942 |
_2ddc _cBK |