000 01927nam a22002897a 4500
999 _c88322
_d88322
003 MN-UlMNUE
005 20181219121527.0
008 181219b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-9997-375-810
_c15000
037 _fХудалдаж авсан
040 _cБС.
041 _amon
082 _221
_a372.1
_bО-63
100 _aОюунцэцэг Б.
245 _aСургуулийн бага насны хүүхдийг судлах арга зүй
_bБагш бэлтгэдэг их, дээд сургуулийн оюутан, бага боловсролын багш нар, эцэг эхчүүдэд зориулав
_cРед: О. Мягмар
260 _aУБ.
_bБитпресс ХХК.
_c2018
300 _a168х.
_c24см.
500 _aЭл судалгааны аргачлал, арга зүй нь хүүхдийн танин мэдэхүй, сэтгэцийн хөгжил, зан төлөв, темперамент авьяас билэг, харилцаа хандлагыг оношлож, судлаад тэдний нас сэтгэл зүйн болон хувийн онцлогт тохирсон арга барилаа сонгон ажилд бага ч гэсэн хувь нэмэр оруулахыг хичээн ажилласан болно...
505 _tӨмнөтгөл -3х.
_tСургуулийн бага насны хүүхдийн хөгжлийн онцлог -7-47х.
_tСургуулийн бага насны хүүхдийг судлах, аргачлал, арга зүй -50-118х.
_tСургуулийн бага насны хүүхдийг хөгжүүлэх дасгал, тоглоом -121-141х.
653 _aХүүхэд
653 _aОй тогтоолт
653 _aЗохион бодохуй
653 _aЗурах чадвар
653 _aХөдөлгөөнт дасгал
700 _aЭнхмаа Т.
942 _2ddc
_cBK