000 03208nam a22003377a 4500
999 _c88323
_d88323
003 MN-UlMNUE
005 20190408171431.0
008 181220t2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99978-3-746-2
_c20000
037 _fХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a371.9
_bО-19
100 _aОдгэрэл Д. д-р (Ph.D)
110 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
245 _aТусгай боловсрол
_bХөгжлийн онцлог бүхий суралцагчдыг дэмжих онол арга зүй
_cРед. У. Давааням
260 _aУБ.
_bСодпресс ХХК.
_c2018
300 _a250х.
_c26.5см.
500 _aТа бүхэнд өргөн барьж буй энэхүү номонд бид Монгол улс дахь тусгай боловсролын өнөөгийн байдал, тусгай боловсролын тогтолцоо хөгжсөн улс орнуудын хөгжлийн замнал, хүүхдийн онцлог, бэрхшээлийн ангилал, тусгай хэрэгцээнд нийцүүлэн боловсролын орчныг бүрдүүлэн дэмжих арга замын талаар толилуулахыг хичээсэн болно...
504 _aНомзүй х.228, Нэр томъёоны зүйлчилсэн заалт х.230, Товчилсон үгийн тайлбар х.6
505 _tТусгай боловсролын түүх, хөгжлийн чиг хандлага
_tТусгай боловсролын үйлчилгээ
_tХарааны бэрхшээл
_tСонсголын бэрхшээл
_tОюун ухааны бэрхшээл
_tДауны синдром буюу дауны хам шинж
_tХөдөлгөөний бэрхшээл
_tХэл яриа, харилцааны бэрхшээл
_tАутизмын хүрээний эмгэг
_tСуралцахуйн бэрхшээл
_tАнхаарлын дутмагшил, хэт хөдөлгөөнтөх эмгэг-ADHD
_tНэр томьёоны зүйлчилсэн заалт
_aТа бүхэнд өргөн барьж буй энэхүү номонд бид Монгол улс дахь тусгай боловсролын өнөөгийн байдал, тусгай боловсролын тогтолцоо хөгжсөн улс орнуудын хөгжлийн замнал, хүүхдийн онцлог, бэрхшээлийн ангилал, тусгай хэрэгцээнд нийцүүлэн боловсролын орчныг бүрдүүлэн дэмжих арга замын талаар толилуулахыг хичээсэн болно...
520 _bБагш сэтгэлзүйч, нийгмийн ажилтан оюутнуудад зориулав
653 _aХөдөлгөөний бэрхшээл
653 _aАутизм
653 _aАнхаарлын дутмагшил
653 _aХэл яриа
653 _aТусгай хэрэгцээт боловсрол
653 _aТэгш хамруулан сургах
700 _aНамираа Б.
942 _2ddc
_cBK