000 | 03208nam a22003377a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c88323 _d88323 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190408171431.0 | ||
008 | 181220t2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99978-3-746-2 _c20000 |
||
037 | _fХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.9 _bО-19 |
||
100 | _aОдгэрэл Д. д-р (Ph.D) | ||
110 | _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль | ||
245 |
_aТусгай боловсрол _bХөгжлийн онцлог бүхий суралцагчдыг дэмжих онол арга зүй _cРед. У. Давааням |
||
260 |
_aУБ. _bСодпресс ХХК. _c2018 |
||
300 |
_a250х. _c26.5см. |
||
500 | _aТа бүхэнд өргөн барьж буй энэхүү номонд бид Монгол улс дахь тусгай боловсролын өнөөгийн байдал, тусгай боловсролын тогтолцоо хөгжсөн улс орнуудын хөгжлийн замнал, хүүхдийн онцлог, бэрхшээлийн ангилал, тусгай хэрэгцээнд нийцүүлэн боловсролын орчныг бүрдүүлэн дэмжих арга замын талаар толилуулахыг хичээсэн болно... | ||
504 | _aНомзүй х.228, Нэр томъёоны зүйлчилсэн заалт х.230, Товчилсон үгийн тайлбар х.6 | ||
505 |
_tТусгай боловсролын түүх, хөгжлийн чиг хандлага _tТусгай боловсролын үйлчилгээ _tХарааны бэрхшээл _tСонсголын бэрхшээл _tОюун ухааны бэрхшээл _tДауны синдром буюу дауны хам шинж _tХөдөлгөөний бэрхшээл _tХэл яриа, харилцааны бэрхшээл _tАутизмын хүрээний эмгэг _tСуралцахуйн бэрхшээл _tАнхаарлын дутмагшил, хэт хөдөлгөөнтөх эмгэг-ADHD _tНэр томьёоны зүйлчилсэн заалт _aТа бүхэнд өргөн барьж буй энэхүү номонд бид Монгол улс дахь тусгай боловсролын өнөөгийн байдал, тусгай боловсролын тогтолцоо хөгжсөн улс орнуудын хөгжлийн замнал, хүүхдийн онцлог, бэрхшээлийн ангилал, тусгай хэрэгцээнд нийцүүлэн боловсролын орчныг бүрдүүлэн дэмжих арга замын талаар толилуулахыг хичээсэн болно... |
||
520 | _bБагш сэтгэлзүйч, нийгмийн ажилтан оюутнуудад зориулав | ||
653 | _aХөдөлгөөний бэрхшээл | ||
653 | _aАутизм | ||
653 | _aАнхаарлын дутмагшил | ||
653 | _aХэл яриа | ||
653 | _aТусгай хэрэгцээт боловсрол | ||
653 | _aТэгш хамруулан сургах | ||
700 | _aНамираа Б. | ||
942 |
_2ddc _cBK |