000 | 03144nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220630172159.0 | ||
008 | 181224b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-99962-2-645-8 | ||
040 | _cБС. | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a155 _bБ33 |
||
100 | _aБатцэнгэл Г. | ||
110 | _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль | ||
245 |
_aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг сургах сэтгэл зүйн үндэс _cРед.О. Мягмар |
||
250 | _a3 дахь хэвлэл | ||
260 |
_aУБ _bСоёмбо принтинг ХХК. _c2018 |
||
300 |
_a272х. _c20см. |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | _aЭнэхүү гары авлагатай танилцснаар янз бүрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажиллах арга зүй, мэргэжлийг шууд эзэмшиж чадахгүй. Гэхдээ энэхүү ном нь тусгай сурган хүмүүжүүлэх ухааныг ул суурьтай судалж, хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэд, насанд хүрэгчдэд тулгамдаж байгаа асуудлыг ойлгож, мэргэжлийн түвшинд шийдэж чаддаг, тэдэнтэй ажиллаж, дэмжин туслахыг хүсч зорьж байгаа тэдгээр хүмүүст зүг чиг заагч болно гэдэгт найдаж байна... | ||
505 |
_tТусгай боловсролын ерөнхий асуудал -10-39х. _tОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол -39-108х. _tХэл ярианы бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол -110-152х. _tХарааны бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол -155-166х. _tСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол -172-188х. _tТулах хөдөлгөөний бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол -192-199х. _tХүнд хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол -202-205х. _tАутизмын хүрээний эмгэгтэй хүүхдийн боловсрол -208-219х. _tАвиан дуудлагын өөрчлөлтийг засах хэл заслын дасгал, тоглоомууд-226-239х. _tХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй эцэг эх гэр бүлтэй ажиллах ажлийн арга зүй -245-270х. |
||
653 | _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсролын асуудал | ||
653 | _aОюун ухааны бэрхшээл | ||
653 | _aОюуны хомсдол | ||
653 | _aХэл яриа | ||
653 | _aХарааны бэрхшээл | ||
653 | _aТархины саажилт | ||
653 | _aАутизм | ||
653 | _aХөгжлийн бэрхшээл | ||
653 | _aАмьсгал хөгжүүлэх | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c88340 _d88340 |