000 03144nam a22003737a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220630172159.0
008 181224b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99962-2-645-8
040 _cБС.
041 _aMON
082 _221
_a155
_bБ33
100 _aБатцэнгэл Г.
110 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
245 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг сургах сэтгэл зүйн үндэс
_cРед.О. Мягмар
250 _a3 дахь хэвлэл
260 _aУБ
_bСоёмбо принтинг ХХК.
_c2018
300 _a272х.
_c20см.
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
500 _aЭнэхүү гары авлагатай танилцснаар янз бүрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажиллах арга зүй, мэргэжлийг шууд эзэмшиж чадахгүй. Гэхдээ энэхүү ном нь тусгай сурган хүмүүжүүлэх ухааныг ул суурьтай судалж, хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэд, насанд хүрэгчдэд тулгамдаж байгаа асуудлыг ойлгож, мэргэжлийн түвшинд шийдэж чаддаг, тэдэнтэй ажиллаж, дэмжин туслахыг хүсч зорьж байгаа тэдгээр хүмүүст зүг чиг заагч болно гэдэгт найдаж байна...
505 _tТусгай боловсролын ерөнхий асуудал -10-39х.
_tОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол -39-108х.
_tХэл ярианы бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол -110-152х.
_tХарааны бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол -155-166х.
_tСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол -172-188х.
_tТулах хөдөлгөөний бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол -192-199х.
_tХүнд хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол -202-205х.
_tАутизмын хүрээний эмгэгтэй хүүхдийн боловсрол -208-219х.
_tАвиан дуудлагын өөрчлөлтийг засах хэл заслын дасгал, тоглоомууд-226-239х.
_tХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй эцэг эх гэр бүлтэй ажиллах ажлийн арга зүй -245-270х.
653 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсролын асуудал
653 _aОюун ухааны бэрхшээл
653 _aОюуны хомсдол
653 _aХэл яриа
653 _aХарааны бэрхшээл
653 _aТархины саажилт
653 _aАутизм
653 _aХөгжлийн бэрхшээл
653 _aАмьсгал хөгжүүлэх
942 _2ddc
_cBK
999 _c88340
_d88340