000 03496nam a22003377a 4500
999 _c95050
_d95050
003 MN-UlMNUE
005 20200626112941.0
008 190110b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c12000
035 _a9673
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС. Ар. БС
041 _amon
082 _2ДАА
_a363
_bН 984
100 _aНямдорж Мижигийн
110 _aМУБИС
245 0 _aНийгмийн ажлын дадлагын арга зүй
_bНийгмийн ажлын багш оюутан дадлага удирдагч нарт
_cХян.А. Оюунтунгалаг дэд проф.
250 _a2 дахь хэвлэл
260 _c2018
_aУлаанбаатар
_bалмаз пресс
300 _a109х.
_bХүснэгттэй
_c25см
500 _aЭнэхүү номонд нийгмийн ажлын боловсролын тогтолцооны нэгэн хэсэг болох дадлагын асуудлыг авч үзэхдээ, дадлага тус бүрийн онцлог, дадлага удирдагчийн үүрэг, харицлага, уг чадвар, оюутны дадлагын явцад баримтлах ёс зүй, дадлагын явцад оюутаны ур чадварыг хөгжүүлэх, хандлага төлөвшүүлэх ажлууд болон дадлагыг үнэлэх үйл явц, арга зүйн талаар цогцоор нь авч үзэж, нийгмийн ажлын дадлага ажлыг шинжлэх ухааны үндэстэй тайлбарлан өгүүлсэнд энэхүү бүтээлийн үнэ цэнэ оршиж байна.
504 _aНомзүй х.108-109, Нэр томъёоны тайлбар х.82, Хавсралт х.84-107
505 _aЭнэхүү номонд нийгмийн ажлын боловсролын тогтолцооны нэгэн хэсэг болох дадлагын асуудлыг авч үзэхдээ, дадлага тус бүрийн онцлог, дадлага удирдагчийн үүрэг, харицлага, уг чадвар, оюутны дадлагын явцад баримтлах ёс зүй, дадлагын явцад оюутаны ур чадварыг хөгжүүлэх, хандлага төлөвшүүлэх ажлууд болон дадлагыг үнэлэх үйл явц, арга зүйн талаар цогцоор нь авч үзэж, нийгмийн ажлын дадлага ажлыг шинжлэх ухааны үндэстэй тайлбарлан өгүүлсэнд энэхүү бүтээлийн үнэ цэнэ оршиж байна.
_tНийгмийн ажлын дадлага ба ёс зүй
_tНийгмийн ажлын дадлага дахь мэргэжилийн удирдлага
_tНасанд хүрэгчдийн сургалт, түүний онцлог
_tОюутны суралцах төлөвлөгөө болон үйл явцын тэмдэглэл
_tДадлага ажлын төгсгөл болон оюутныг үнэлэх арга зүй
653 _aНийгмийн ажил
653 _aНийгмийн ажлын үнэт зүйл
653 _aНийгмийн ажлын дадлага хийх
653 _aНасанд хүрэгчдийн сургаль
653 _aСуралцах төлөвлөгөө
653 _aДадлагын ажлын үнэлгээ
942 _2ddc
_cBK